اخباربرگزیدهاقتصاداقتصاد و تجارتاهم اخباربازارتجارتدارویی، آرایشی و بهداشتیشرکتهاصادرات و وارداتصادرات و وارداتصنعت و معدنصنعت ومعدنویدئوچند رسانه ایگفتگو و مصاحبه

رئیس هیئت مدیره هلدینگ حلوایی در گفتگو با تولیدآنلاین مطرح کرد: عدم همکاری بانک‌ها با واحدهای تولیدی+ویدئو

محمدرضا حلوایی می‌گوید: تغییر یکباره قوانین و عدم همکاری بانک‌ها در ارائه تسهیلات، تولیدکنندگان را با چالش‌های جدی مواجه می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد(تولید آنلاین)، مهندس محمدرضا حلوایی رئیس هیئت مدیره شرکت حلوایی در خصوص این هلدینگ گفت: حدود بیست و سه سال پیش بازرگانی حلوایی با واردات کالاهای آرایشی و بهداشتی به بازار ایران کار خود را آغاز نمود و پس از چهار سال پخش سراسری با هدف عرضه محصولات به داروخانه‌ها و فروشگاه‌ها افتتاح گردید که در حال حاضر ده شعبه نیز در سراسر کشور دارد.

حلوایی بیان کرد: پس از ممنوعیت واردات در سال ۹۸، احداث کارخانه‌ای در مهرشهر پیام، منطقه ویژه اقتصادی آغاز و امسال افتتاح گردید. که یکی از مجهزترین و مدرن‌ترین کارخانه‌های آرایشی و بهداشتی کشور محسوب می‌شود.

وی افزود: مواد اولیه توسط بازرگانی حلوایی وارد شده و محصولات در کارخانه ساخته خواهد شد و توسط شرکت روهان پخش پرتو در سراسر کشور توزیع می‌شود.

این فعال صنعت آرایشی عنوان کرد: پیوستن افراد باتجربه و صاحب نام صنف آرایشی به کازموپرایوت باعث تعامل در این صنعت می‌شود تا در آینده یک برند به کل دنیا معرفی شود.

مدیرعامل هلدیگ حلوایی روابط سیاسی خوب با دنیا را یکی از عوامل تجارت موفق نام برد و گفت: در پی واردات ماشین‌آلات از ایتالیا قرار بود افرادی برای آموزش به ایران بی‌آیند ولی به دلیل مشکلات منطقه‌ای این اتفاق نیفتاد که همین موضوع کار را به تعویق انداخته است و همین موضوع مشکلی برای تولیدکننده به وجود می‌آورد.

وی تغییر قوانین بدون مشورت با بخش خصوصی را از دیگر چالش‌های صنعت برشمرد و افزود: با ممنوعیت واردات محصولات آرایشی و بهداشتی بیش از سیصد پرسنل با تجربه تعدیل شدند که مشکلاتی برای آنها به وجود آورد و یا منجر به مهاجرت آنها شد.

حلوایی در ادامه گفت: عدم حمایت بانکها از واحدهای تولیدی و قوانین سخت برای پرداخت تسهیلات، تولیدکنندگان را دچار چالش‌های مالی می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: برند marco serussi، La Rive، و محصولات مراقبت مو Gap و Montagne Jeunesse از برندهای این هلدینگ است و دو برند دیگر که وارد بازار شده و طراحی و مارکتینگ توسط خود مجموعه انجام شده است.

محمدرضا حلوایی در پایان گفت: در پی تعامل با برخی شرکت‌های اروپایی، تولید محصولاتشان در ایران انجام خواهد شد که برندهای Louis Varel، Pascal Morabito فرانسه و برندهایی از کشور ایتالیا و همچنین برندی از کشور ژاپن که تا چند ماه آینده در این کارخانه تولید می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا