اخباربرگزیدهاقتصاداقتصاد بین المللاقتصاد و تجارتتجارتصنعت و معدنصنعت ومعدنکشاورزی و صنایع غذاییکشاورزی وصنایع غذایی

سند یادداشت تفاهم همکاری در حوزه حلال امضا شد

سند یاددشت تفاهم همکاری در حوزه حلال میان سازمان ملی استاندارد ایران و نهاد سازماندهی تضمین محصول حلال - وزارت دین اندونزی امضا شد.

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد، از سازمان ملی استاندارد ایران؛ همزمان با سفر رئیس جمهور به کشور اندونزی و دیدار روسای جمهور دو کشور، سید ابراهیم ابراهیمی، مدیرکل دفتر تخصصی امور بین الملل و حلال از کشورمان با آقای کوکو احمد، رئیس اداره استاندارد اندونزی دیدار و در خصوص همکاری دو سازمان در حوزه‌های استانداردسازی، اندازه شناسی، ارزیابی انطباق و تائید صلاحیت گفتگو کرد.

رئیس اداره استاندارد اندونزی در این دیدار ضمن استقبال از گسترش همکاری با سازمان ملی استاندارد ایران، آمادگی خود را برای امضای تفاهم نامه در حوزه‌های استانداردسازی و تائید صلاحیت که پیش نویس آن به اداره استاندارد اندونزی ارسال شده بود اعلام کرد.

وی بر تعمیق همکاری‌ها در حوزه‌های مختلف تاکید کرد و اظهار داشت: ایران و اندونزی به عنوان دو کشور بزرگ اسلامی، ظرفیت‌های بسیاری برای همکاری دارند.

در این دیدار سعید راد، معاون وزیر جهاد کشاورزی و ابوذر فاروقی نماینده وزارت امور خارجه نیز حضور داشتند./سازمان استاندارد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا