اخباربرگزیدهاقتصاداقتصاد بین المللاهم اخبارشرکتهاصادرات و وارداتصادرات و وارداتصنعت و معدنصنعت ومعدننمایشگاه هانمایشگاه و رویدادتجاریهمایش و نمایشگاهویدئوچند رسانه ایگفتگو و مصاحبه

مدیرعامل شرکت بازرگانی ستاره کیش در گفتگو با تولید و اقتصاد مطرح کرد: ایجاد جایگاه مناسب در ایران و دیگر کشورها با عرضه محصولات باکیفیت+ویدئو

مدیرعامل شرکت بازرگانی ستاره کیش گفت: هدف اصلی شرکت این است که در کنار برندهای معتبر و ایجاد جایگاه مناسبی در ایران و دیگر کشورها با عرضه محصولات با کیفیت فعالیت داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد(تولید آنلاین)؛ مهندس حمیدرضا شیدایی مدیرعامل شرکت بازرگانی ستاره کیش در حاشیه نشست کازما پرایوت؛ با بیان اینکه در ابتدا افتتاح شرکتی به نام بازرگانی شیدایی در سال ۱۳۵۳ بوده، گفت: با توجه به گسترش بازار و نیاز جامعه، شرکت بازرگانی ستاره کیش در سال ۱۳۶۸ تاسیس شده که اولین شرکت‌ ایرانی با فعالیت تخصصی در حوزه مو و واردکننده لوازم آرایشی و بهداشتی می باشد.

شیدایی با بیان اینکه شرکت ستاره کیش جز اولین شرکت‌هایی است که با شریک خارجی وارد بازار ایران شده، گفت: این شرکت در سال ۱۳۹۹ با راه اندازی کارخانه‌ای در جزیره کیش با مشارکت یک کمپانی ایتالیایی و با استفاده از متریال صددرصد ایتالیایی محصولات بسته بندی و وارد بازار ایران می شود.

وی ضمن بیان این مطلب که شرکت ستاره کیش در سال ۱۴۰۲ به عنوان صادرکننده نمونه مناطق آزاد انتخاب شد و لوح تقدیر دریافت نمود، گفت: عراق، ارمنستان و آسیای میانه مقاصد صادراتی این شرکت بودند و امید داریم در آینده نزدیک برای سرمایه گذاری مجدد، یکی دیگر از کمپانی‌های مطرح ایتالیایی را وارد بازار ایران کرده تا در زمینه cosmetics و hair care products به صورت تخصصی فعالیت کنیم.

مدیرعامل شرکت ستاره کیش با اشاره به برندهای بین المللی‌ای مانند jourin، hair passoin که وارد بازار ایران شده، گفت: این برندها در تمام نمایشگاه های زیبایی و آرایشی دنیا از جمله ایتالیا، دبی، هنگ کنگ و لاس وگاس موجود هستند که به صورت بالک وارد ایران و بسته بندی می شود.

حمیدرضا شیدایی ضمن بیان اینکه سال گذشته شرکت جدیدی به نام NGO (نوآوران گسترش ارکید) توسط ۳۸ تن از بزرگان تاسیس شد، گفت: هدف اصلی شرکت این است که در کنار برندهای معتبر و ایجاد جایگاه مناسبی در ایران و دیگر کشورها با عرضه محصولات با کیفیت فعالیت داشته باشد.

وی در پایان گفت: با برطرف شدن مشکلات واردات بالک، تولیدکنندگان همچنان درگیر چالش هایی چون بوروکراسی اداری هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا