اخباربرگزیدهاقتصاداقتصاد و تجارتاهم اخباربازارتجارتتولید+شرکتهاصنعت و معدنصنعت ومعدنلوازم خانگینمایشگاه هانمایشگاه و رویدادتجاریهمایش و نمایشگاهویدئوچند رسانه ایگفتگو و مصاحبه

معاون فروش آلتون در گفتگو با تولیدآنلاین مطرح کرد: تاثیر رکود در بازار لوازم خانگی+ویدئو

وحید گودرزی می‌گوید: با توجه به تورم موجود در کشور و ساخت و سازهای ساختمانی از لحاظ تولید در بهترین شرایط، سال 402 را تکرار خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد(تولید آنلاین)، وحید گودرزی معاون فروش برند آلتون در خصوص فعالیت این مجموعه گفت: برند آلتون بیش از سی سال به صورت تخصصی در زمینه تولید محصولات گازسوز فعالیت دارد. در حال حاضر نیز با توجه به گرایش مصرف‌کننده سبد کاملی از محصولات گاز رومیزی به بازار عرضه شده است.

گودرزی بیان کرد: با توجه به تورم موجود در کشور و ساخت و سازهای ساختمانی از لحاظ تولید در بهترین شرایط، سال ۴۰۲ را تکرار خواهیم کرد و امیدواریم اگر فضای اقتصادی کشور اجازه دهد همین روند تولید را حفظ نماییم.

وی با بیان اینکه رکود اقتصادی موجود، در بازار لوازم خانگی نیز مشهود است زیرا مصرف کنندگان به رغم نیاز، شرایط خرید ندارند، گفت: بانک‌ها در جهت تزریق سرمایه و فروشگاه‌هایی که شرایط فروش اقساطی دارند در این شرایط موثر هستند در غیر این صورت بازار در رکود کامل قرار می‌گیرد.

معاون فروش برند آلتون در ادامه افزود: با توجه به محدودیت‌های بانک‌ها در اعطای تسهیلات، بسیاری از شرکت‌های تولیدی نیز دچار بحران شده‌اند که امیدواریم با گذار از این شرایط به روند تولیدی بازگردند.

وحید گودرزی در پایان نمایشگاه لوازم خانگی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: از لحاظ بازدیدکنندگان تخصصی نمایشگاه خوب بود ولی بسیاری از بزرگان صنعت لوازم خانگی مشارکت نداشتند و به دلیل گرمای هوا حضور مصرف‌کنندگان نیز به حداقل رسیده بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا