اخباربرگزیدهاقتصاداقتصاد و تجارتاهم اخباربازارتجارتشرکتهاصنعت و معدنصنعت ومعدنکشاورزی و صنایع غذاییکشاورزی وصنایع غذایی

گروه صنعتی و پژوهشی زر به عنوان “برند ملی برتر” معرفی شد

گروه صنعتی زر بعد از ممیزی از ۲۵۱ شرکت موفق کشور به عنوان برند ملی برتر انتخاب شد.

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد(تولیدآنلاین)، رویداد ملی برند و نخستین جایزه ویژند ایران در مرکز همایش‌های بین المللی صداوسیما برگزار و طی آن از گروه صنعتی و پژوهشی زر به عنوان برند برتر ملی تقدیر بعمل آمد.

پس از ارزیابی ۲۵۱ شرکت ایرانی از سوی دبیرخانه همایش از ۲۱ برند برتر و ۲۲ برند شایسته،تقدیر به عمل آمد.

مهندس دارابی مدیرعامل شرکت زر ماکارون لوح تقدیر و تندیس ویژه این همایش را به نمایندگی از گروه صنعتی و پژوهشی زر دریافت کرد.

بر اساس مصوبه هیئت وزیران، تمامی کسب‌وکارها در قالب «جایزه ملی برند» مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و براین اساس، یک نهاد علمی ارزش‌گذار برای انتخاب برندهای ملی برتر ایجاد شده است.

همایش ملی برند و نخستین جایزه ویژند ایران گامی مؤثر در جهت تقویت برندهای داخلی و ارتقای سطح آگاهی کسب‌وکارهای ایرانی در حوزه برندینگ به شمار می‌آید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا