اجتماعیاخباربرگزیدهاقتصاداهم اخباربازارتجارتفن آوری و ارتباطاتنمایشگاه ها

بررسی شرایط ادامه حیات استارتاپ‌ها در استیج اینوتکس

در ششمین رویداد «استیج» که در حاشیه نمایشگاه اینوتکس برگزار می‌شود، درخصوص شرایط ادامه حیات استارت‌آپ‌ها بحث و تبادل نظر می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد (تولید آنلاین)، به نقل از ستاد خبری نمایشگاه اینوتکس، استیج رویدادی در دل نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس است که با هدف تعامل و گفت‌وگو میان فعالان استارتاپی، علاقه‌مندان به حوزه‌های فناورانه و نوآورانه، نخبگان فناوری، نهادهای ذی‌نفع حاکمیتی، کارآفرینان و صنعتگران نوآور ایجاد شده و سالانه میزبان ده‌ها صاحب‌نظر در حوزه‌های گوناگون استارتاپی‌ است.

امسال با توجه به چالش‌های پدید آمده در حوزه فناوری کشور و تحولات بنیادین پدید آمده در حوزه استارتاپی، موضوعات استیج بیش از هر چیز به مسائل روز اکوسیستم استارتاپی معطوف شده است.

این رویداد در قالب سه سرفصل «استارتاپ‌ها و ایران امروز»، «کار و زندگی مبتنی بر فناوری‌های نوظهور» و «استارتاپ‌ها و ایران فردا» برگزار می‌شود.

در این رویداد از موضوعاتی چون نفس‌های آخر موج اول اکوسیستم استارتاپی، فصل تاب‌آوری، ذره‌بین فین‌تک، ذره‌بین دیفای گرفته تا طراحی یک نمایش با ChatGPT و استارلینک و موضوع VPNها در قالب سخنرانی، پنل و مناظره در طول سه روز عرضه می‌شود.

استیج در روز چهارم نیز میزبان رقابت استارتاپ‌ها در حضور سرمایه‌گذاران و امتیازدهی به آنان توسط داوران مطرح ایرانی و بین‌المللی خواهد بود.

به نقل از ستاد خبری نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳، این رویداد علاوه بر اینکه پذیرای شرکت‌کنندگان جشنواره اینوتکس است، به صورت زنده از طریق وب‌سایت www.inotex.com در دسترس مخاطبان بین‌المللی و علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

اینوتکس ۲۰۲۳ از ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ در پارک فناوری پردیس، میزبان بیش از ۴۰۰ شــرکت نــوآور و فنــاور در قالب غرفه‌دار، هفتاد هزار مخاطب فعال در حوزه کسب و کار، ۱۵۰ سرمایه‌گذار استارتاپی، ۴۰۰ جلسه بین کسب‌وکارها و ۲۰ رویداد و بخش جانبی‌ است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا