اخباربرگزیدهاقتصاداقتصاد و تجارتاهم اخبارتجارتتشکلهاتولید+دارویی، آرایشی و بهداشتیصادرات و وارداتصادرات و وارداتصنعت و معدننمایشگاه و رویدادتجاریهمایش و نمایشگاه

بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و دارویی ۱۴۰۲آغاز به کارکرد

در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت سلامت کشور که از امروز آغاز بکار کرد؛ بیش از ۵۰۰ شرکت داخلی و خارجی آخرین محصولات فناورانه خود را در تهران به نمایش می گذارند.

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد،نمایشگاه بین المللی تهران از شنبه، ششم خرداد، میزبان فراگیرترین نمایشگاه صنعت سلامت کشور (ایران هلث) است  که درآن بیش از ۵۰۰ شرکت داخلی و خارجی حضور دارند. در این نمایشگاه بیش از ۱۲۰ شرکت خارجی از کشور‌های ایتالیا، آلمان، چین، روسیه، ترکیه، سوئیس، دانمارک، کره جنوبی، هند، استرالیا، ژاپن، پاکستان و تایوان حضور دارند که نسبت به سال قبل ۶۰ درصد افزایش یافته است.

در طول چهار روز برگزاری بیست و چهارمین نمیشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی ایران که  ویترین بزرگی از ظرفیت‌های نامحدود تامین کنندگان پزشکی است بیش از ۳۰ محصول فناورانه جدید در حوزه‌های هوش مصنوعی، پیوند اعضای بدن، فناوری‌های اتاق عمل، گاز‌های طبی، ارزیابی بالینی و تجهیزات سنگین پزشکی رونمایی خواهد شد.  

مراسم گشایش این نمایشگاه  امروز ۶ خراد ساعت ۱۰.۳۰ صبح با حضور مقامات وزارت صمت و معاونت علمی ریاست جمهوری در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران (ورودی سالن خلیج فارس) برگزار شد.

در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت سلامت کشور که با حمایت وزارت بهداشت، وزارت صمت و اتحادیه تولیدکنندگان و صادر کنندگان تجهیزات پزشکی برگزار می‌شود بخش ویژه‌ای بصورت پاویون میزبان استارتاپ‌ها و شرکت‌های نوپاست و در کنار آن‌ها دستگاه‌های ذیربط نیز اقدام به معرفی حمایت‌ها و تسهیلات ویژه خود به آن‌ها می‌کنند. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا