اخباربرگزیدهاقتصاداقتصاد و تجارتتجارتتشکلهاشرکتهاصنعت و معدننساجیگفتگو و مصاحبه

تشکیل ائتلاف اتاق نوین؛نوید بخش فردایی بهتر برای اقتصاد ایران و همه فعالان اقتصادی

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد، علیرضا نوری در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص اهداف شکل گیری ائتلاف اتاق نوین گفت: در حال حاضر وضعیت اقتصادی کشور به دلایل عدیده ازجمله شدت گرفتن تحریم های ناعادلانه و چالش های مربوط به فضای کسب وکار ونیز بعضی ناکارآمدیها وسوء سیاست ها در شرایط سخت و دشواری قرارگرفته است .

مدیرعامل شرکت جهان اروم ایاز افزود: درچنین شرایطی معتقدم بخش خصوصی کشور و در رأس آن اتاق های بازرگانی و به ویژه اتاق ایران به عنوان تشکل تشکلها به رغم همه ناملایمات وکم لطفی ها و البته نقدهایی که به حق برعملکرد آنها وارد است می تواند به یاری دولت آمده و در تصمیم سازی ها وسیاست گذاری ها با انتقال تجارب سازنده ونظرات مشفقانه و دیدگاههای کارشناسانه موثر واقع گردند.

رئیس کمیته بافندگی انجمن نساجی ایران تصریح کرد: این میدانی است که با یاری همه ذینفعان می تواند به بازی برد-برد تبدیل گردد وصلاح ملک و ملت و دولت را در برگیرد.

این فعال اقتصادی کفت: به گمان من ارتقاء اتاق به  جایگاهی که مشاور امین قوایی سه گانه کشور باشد و نقطه اتکا تصمیم سازان ،در گرو اخلاق مداری اعضای اتاق وشفافیت وشجاعت ومطالبه گری و نقد منصفانه و سلامت نفس و دوری ازفساد اعضای اتاق به خصوص هیئت نمایندگان می باشد.

نوری در پایان افزود: ائتلاف اتاق نوین بر چنین اساسی بنیان نهاده شد و امید می رود تشکیل آن نویدبخش فردایی بهتر برای اقتصادایران وهمه فعالان اقتصادی باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا