اخباربرگزیدهاقتصاداقتصاد و تجارتاهم اخباربازاربانک، بیمه و بورستجارتتشکلهاصادرات و وارداتصادرات و وارداتصنایع معدنیصنعت و معدنکار و تعاونگفتگو و مصاحبه

تشکیل ائتلاف اتاق نوین برای استفاده بهینه از ظرفیت های اتاق بازرگانی

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد”تولیدآنلاین”، مهندس احسان ثقفی در خصوص سئوالی مبنی بر چگونگی شکل گیری ائتلاف اتاق نوین به خبرنگار ما  گفت : چندین ماه است که بحث های زیادی در حوزه تولید و صنعت مطرح است که این ائتلاف، جبهه ای در همین راستا  می باشد که رویکرد آن تقویت اشتغال مولد است و در ابتدا به عنوان جبهه کانون کار و تولید مطرح شد.

این فعال اقتصادی خاطر نشان کرد :از آنجاییکه اتاق بازرگانی  هم از ظرفیت بسیار خوبی برای طرح مسائلی نظیر تولید و اقتصاد، بازار و صادرات و واردات  برخوردار است، با تشکیل این ائتلاف در تلاش هستیم از این ظرفیت بالقوه برای بهینه کردن اهداف خود استفاده کنیم.

ثقفی افزود: همراهانی از تشکل های مختلف از جمله انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران، انجمن سازندگان تجهیزات صنعتی ، سندیکای صنعت برق ، خانه صنعت و معدن و چندین شرکت و هلدینگ بزرگ و برخی از طیف هایی که کار بازرگانی اصولی انجام می دهند، در خصوص تشکیل طرحی نو در اتاق هم نظر شدند.

رئیس انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران با بیان اینکه این مسئله اکیدا بر این مبنا نیست که آنچه قبلا صورت گرفته به طور کل اشتباه بوده و خدماتی انجام نشده است، تصریح کرد: همانگونه که می دانیم دیکته نا نوشته بدون غلط است و هر کاری نقاط قوت و ضعفی دارد، اما با تشکیل ائتلاف اتاق نوین در نظر داریم از ظرفیت های اتاق فراتر از آنچه که تاکنون صورت گرفته، در جهت بهبود فضای کار و تولید و تجارت استفاده کنیم .

این عضو هیئت موسس ائتلاف اتاق نوین افزود: این ائتلاف به زودی بیانیه ای صادر خواهد کردو کاندیداهای مورد نظر خود را معرفی می کند.

وی در پایان گفت : درحال حاضر اعضای این ائتلاف برای اتاق معرفی نشده تا زمان تبلیغات افراد مربوطه معرفی خواهند شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا