استان هااصفهاناهم اخباربازارتجارتکشاورزی و صنایع غذایی

تولید انبوه کنسرو گوشت شترمرغ با برند طبیعت در کارخانه خوشگوار اصفهان+ فیلم

تولید انبوه کنسرو گوشت شترمرغ، براى نخستین بار در کشور در کارخانه خوشگوار اصفهان و با برند طبیعت، آغاز گردید.

به گزارش پایگاه خبری تولید آنلاین، تولید کنسرو شترمرغ در حلی در کشور به تولید انبوه رسید.

برای مشاهده فیلم روی ویدیو زیر پلی کنید

پیش از این مدیرامور طیور جهاد کشاورزی استان اصفهان گفته بود : فقدان صنایع تبدیلی محصولات شترمرغ یکی از مهم‌ترین موانع رشد و توسعه این صنعت و همچنین یکی از مهم‌ترین دلایل عدم صادرات محصولات شترمرغ به خارج از کشور است.

 براساس اطلاعات وی میزان تولید گوشت شترمرغ در ۹ ماهه امسال در استان حدود ۱۳۰۰ تن برآورد می‌شود ، اصفهان در تولید گوشت شتر مرغ رتبه اول را در کشور به خود اختصاص داده است.

وی گفته بود صد در صد تولید گوشت شترمرغ در استان مصرف می‌شود و صادرات گوشت آن را به خارج از کشور نداریم، اما صادرات جوجه شترمرغ به خارج از استان با میزان ۴۰ هزار قطعه را داریم.

از سوی دیگر مهندس مسعود بختیاری،نایب رئیس سندیکای صنایع کنسرو و مدیرعامل شرکت خوشگوار اصفهان گفت: برای رسیدن به این هدف وقت بسیار زیادی برای اخذ مجوز های لازم از جمله  پروانه های بهره برداری و پروانه ساخت از سازمان غذا و دارو صرف شد و پس از تولید آزمایشی اواخر هفته گذشته  این محصول جدید به تولید انبوه رسید.

بختیاری در پایان افزود: واقعا عدم تولید کنسرو گوشت شترمرغ خلا احساس می شد که با لطف خدا توانستیم این نقیصه را رفع کنیم  و شاهد حرکت خوبی در صنایع تبدیلی باشیم  که می تواند زمینه ساز  پیشرفت پرورش شتر مرغ در کشور باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. ماشالاه به کسیکه ایده و تولید کنسرو شتر مرغ رو رواج داد. من هم پارسال در نظرم بود البته طرح من چندکاره هست! یعنی در درجه اول پرورش مقویترین غذایه شترمرغ و بعد پرورش شتر مرغ و نهایت کنسروهای آن!
    با این چرخه که غذاشونم خودمان پرورش می‌دهیم سوددهی رو تا۵۰%نسبت به تمامی پرورش دهندگان افزایش داده و محصول نهایی با ارزش غذایی بالا و ارگانیکتری خواهیم داشت!
    (با سرمایه گذاره مناسب شراکت خواهم کرد)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا