اخباربرگزیدهتشکلهاتولید+صنعت و معدنصنعت ومعدنهمایش و نمایشگاهکشاورزی و صنایع غذاییکشاورزی وصنایع غذایی

در همایش ملی مدیریت جهادی مطرح شد ؛قوه قضاییه با تمام ظرفیتها از فعالان اقتصادی حمایت می کند

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد از روابط عمومی سازمان مدیریت جهادی کشور نهمین همایش ملی مدیریت جهادی کشور با محوریت حمایت دستگاه قضا از تولیدکنندگان همراه شد.این همایش را انجمن مدیریت جهادی کشور در تهران برگزار کرد.

رئیس قوه قضاییه در این همایش گفت : در صددیم سال ۱۴۰۲ از تمام ظرفیت‌های این قوه برای حمایت از فعالان اقتصادی و تولیدی بهره بگیریم و اجازه ندهیم قراردادهای منعقدشده میان آنها با مجموعه‌های حکومتی و دولتی ، یک‌جانبه یا به تعبیر برخی ، ترکمنچای باشد.

حجت الاسلام و المسلمین اژه ای تصریح کرد : اقتصاد ، مساله اول کشور است اما آیا به میزان اهمیت این مقوله برای آن ، ارزش قائل هستیم؟

رئیس عدلیه بیان داشت : امروز اقتصاد ما در مسائل داخلی ، سیاست خارجی و‌ فرهنگی و خنثی‌کردن نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان ، تأثیر دارد.

 رئیس هیات مدیره انجمن مدیریت جهادی کشور نیز با اشاره به لزوم حمایتها از بخش خصوصی گفت : نباید شرایط به نحوی باشد که بخش خصوصی ، دولت را رقیب خود در‌ عرصه تولید و اقتصاد بداند.

سردار سپهر ادامه داد : باید از فعالان اقتصادی در برابر دیوان‌سالاری‌ها و‌ سنگ‌اندازی‌های پولی و‌ بانکی حمایت بیشتری شود.

در ادامه این همایش ، بنیانگذار گروه صنعتی پژوهشی ” زر “ نیز گفت : تولیدکنندگان سربازان اثبات شده نظام و رهبری هستند.

مرتضی سلطانی خاطرنشان کرد: ما اهالی تولید اگر ذره ای از معرفت شهدای عزیز مانند شهید همت‌ها و حججی‌ها در وجودمان باشد ، صحبت از ناامیدی نمی‌کنیم .او ادامه داد : ایران ، بهشت فرصت‌هاست و تمام دنیا به این نکته اذعان دارد

.بنیانگذار هلدینگ ” زر ” تصریح کرد: تا جان در بدن داریم و نفس می‌کشیم به توسعه کشور می‌اندیشیم و در این مسیر گام برمی‌داریم.

مرتضی سلطانی در پایان از حجت الاسلام و المسلمین محسنی‌اژه‌ای رییس قوه قضاییه درخواست کرد تا برای پیشروانی که انگیزه ، سرمایه و توانمندی دارند ، با کمک کارشناسان و متخصصان اقتصادی ، هیات‌های نظارتی طبقه‌بندی‌شده را جایگزین نظارت موازی کنند.او در پایان گفت : این نوع نظارت در آینده نزدیک ، نتیجه خواهد داد.

در پایان نهمین همایش ملی مدیریت جهادی کشور ، مدیران برگزیده جهادی کشور در سال ۱۴۰۱ معرفی و از آنها و نیز چند تن از خانواده معزز شهدا تقدیر شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا