اخباربرگزیدهاقتصاداقتصاد و تجارتانرژیبانک ، بورس وبیمهبانک، بیمه و بورسصنعت و معدنصنعت ومعدن

سقف تسهیلات صنایع پیشرفته به ۲۵ میلیارد تومان رسیده است

مدیرعامل صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته (صحا) اعلام کرد که سقف تسهیلات صنایع پیشرفته به ۲۵ میلیارد تومان رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد؛ نادری‌منش مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته در دومین رویداد ملی ملاصدرا گفت: ارائه تسهیلات با نرخ ترجیحی به بنگاه‌های فعال، صدور ضمانت‌نامه برای این بنگا‌ها و صنایع پیشرفته، حمایت‌هایی است که توسط صندوق صحا صورت می‌گیرد.

وی افزود: یکی از بحث‌های جدی در صندوق علاوه بر تولید صنایع پیشرفته، تولید همه‌جانبه و متوازن در مناطق مختلف کشور و افزایش تعاملات است تا بتوانیم در مناطق مختلف بر اساس توانمندی‌ها و ظرفیت‌هایشان تولید را رونق ببخشیم و چند صنایع های‌تک و بزرگ و پیشرفته را راه اندازی کنیم.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته با اشاره به افزایش ۵ برابری سقف اعطای تسهیلات صحا همچنین گفت: سقف تسهیلات صحا به ۲۵ میلیارد تومان رسیده که البته این سقف بسته به منابعی که هر ساله واریز می‌شود در حال افزایش است.

گفتنی است؛ دومین رویداد ملی ملاصدرا، در روز‌های یکم و دوم خردادماه ۱۴۰۲، به مناسبت روز ملاصدرا، در دانشکده مهندسی شیمی، نفت و گاز شیراز برگزار شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا