اخباربرگزیدهاهم اخباردارویی، آرایشی و بهداشتیصنعت و معدنکشاورزی و صنایع غذاییکشاورزی وصنایع غذایی

شناخت اولین و یکی از بزرگ ترین تولید کننده های مکمل های غذایی و ورزشی در ایران

پایگاه خبری تولید و اقتصاد- تولید مکمل های غذایی و ورزشی در ایران سابقه ی طولانی ندارد و یکی از برترین و اولین سازندگان این گرو ه از محصولات، داروسازی و مکمل های غذایی حیاتی کارن می باشد.

شرکت داروسازی کارن به عنوان اولین تولیدکننده اختصاصی مکمل های غذایی و فرمولاهای بیمارستانی، فعالیت خود را از سال ۱۳۷۸ آغاز نمود و در سال ۱۳۹۵ به صنعت فاخر داروسازی وارد شد.

کارن با پایبندی به شعار ” تعهد به کیفیت ” یکی از کامل ترین سبدهای مکمل های ورزشی، غذایی و بیمارستانی را دارا است.

داروسازی کارن،  علاوه بر مجوزهای وزارت بهداشت و وزارت صنایع و معادن، گواهینامه هایی نظیر   ISO9001 ،  HACCP، ISO 22000، ISO14001 ،DQS آلمان، GC MARK و HALAL   کرده و محصولات خود را به روزترین تجهیزات موجود در بازار جهانی به تولید می رساند و هم اکنون یکى از پیشرفته ترین و بزرگترین خطوط سافت ژل منطقه را دارا است.

محصولات این شرکت به طور کلی در چهار دسته طبقه بندی می شوند.

داروها، مکمل های ورزشی، مکمل های تندرستی و فرمولاهای بیمارستانی.

داروها

در حال حاضر در داروسازی کارن، ۱۳ دارو تولید و ۴۷ دارو در دست تولید می باشند. این داروها در گروه های درمانی مختلفی قرار دارند.

فرمولاهای بیمارستانی

همان طور که پیش تر گفته شد، داروسازی کارن اولین تولیدکننده فرمولاهای بیمارستانی در کشور است. این اقدام با هدف کاهش هزینه های بیماران بستری در کشور و افزایش سرعت بهبودی آن ها صورت گرفت و هم اکنون محبوب ترین و پرفروش ترین فرمولا بیمارستانی کشور است.

مکمل های غذایی

تعداد مکمل های تندرستی داروسازی کارن به بیش از ۵۹ محصول می رسد. کارن یکی از کامل ترین سبد مکمل های غذایی برای گروه های مختلف را دارا است. از جمله مکمل های ارتقاء دهنده سلامت، مکمل های کاهش وزن، افزایش وزن و مکمل هایی ویژه کودکان

مکمل های  ورزشی

مکمل های ورزشی و بدنسازی کارن که تحت برند پی ان سی تولید می شوند، در ۸ گروه قرار می گیرند و تمامی نیازهای یک ورزشکار حرفه ای را براورده می کنند.

این مکمل ها شامل گینرها، پروتئین ها، اسیدهای امینه، مکمل های ارتقاء دهنده سلامت ورزشکاران، اسنک ها ورزشی، کربوهیدرات ها، کراتین ها و مکمل های چربیسوز و کاهش وزن هستند.

لازم بذکر است که کارن تا کنون مکمل های ورزشی بسیاری از تیم های ملی و باشگاهی کشور را تامین کرده است.

از آنجایی که پی ان سی انتخاب بسیاری از ورزشکاران حرفه ای و ملی پوشان است، داروسازی کارن مکمل های خود را در سال ۲۰۱۴ برای فداراسیون پزشکی ورزشی جهت انجام بررسی های لازم ارسال کرد. نتایج حاصل از بررسی ها نشان می دهد که مکمل های پی ان سی  فاقد ترکیبات آنابولیک غیرمجاز و آلودگی هایی نظیر دی هیدرو اپی آندروسترون، ناندرلون، دی هیدرو تستوسترون، تستوسترون، آندرسترون دیون، متیل تستوسترون، اکسی متولون می باشند و ورزشکاران حرفه ای می توانند از ان ها استفاده نمایند.

این خبر یک رپرتاژ آگهی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا