اخباربرگزیدهانرژیشرکتهاصنعت و معدن

محمدجواد بدری مجددا به عنوان مدیرعامل پتروشیمی فن آوران شد

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد از  روابط عمومی هلدینگ سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین با تصمیم هیات مدیره این شرکت، مهندس محمدجواد بدری که از سال ۱۳۹۷ سکان هدایت پتروشیمی فناوران را بر عهده داشت، بار دیگر به عنوان عضو هیات مدیره و مدیرعامل این شرکت پتروشیمی منصوب شد.

بر اساس این گزارش،محمدجواد بدری متولد آبادان در سال ۱۳۵۴ بوده و مدرک کارشناسی خود را در رشته مهندسی شیمی از دانشگاه آزاد ماهشهر اخذ کرده است. او هم‌اکنون در حال اتمام تحصیل خود در رشته مدیریت اجرایی در مقطع کارشناسی ارشد می‌باشد.

محمدجواد بدری ابتدای امسال از سمت خود به عنوان مدیرعامل شرکت پتروشیمی فن‌آوران استعفا داده و به عنوان مدیرعامل شرکت پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه از شرکتهای تابعه هلدینگ پتروفرهنگ مامور گردیده بود که با این تصمیم تاپیکو، استعفای وی ملغی و مجددا به عنوان مدیرعامل شرکت پتروشیمی فن آوران، سکان هدایت این تولید کننده مطرح متانول و اسید استیک را در دست گرفت.

این تصمیم به دلیل توانمندی و سابقه این مدیر جهادی و انقلابی در جهت کنترل و کاهش ریسکهای شرکت با افزایش نرخ خوراک و یوتیلیتی و شرایط حاکم بر بازار جهانی متانول اتخاذ شده است.

وی از ابتدای عملیات نصب و راه‌اندازی پتروشیمی فناوران در سال  ۱۳۸۰ در این شرکت حضور داشته و در سمتهایی همچون سرپرست نوبتکاری متانول تا ریاست مجتمع و مدیرعاملی این شرکت را در سوابق کاری خود دارد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا