اخباربرگزیدهاقتصاداقتصاد و تجارتاهم اخباربازارتجارتشرکتهاصادرات و وارداتصنعت و معدنصنعت ومعدنویدئوچند رسانه ایکشاورزی و صنایع غذاییکشاورزی وصنایع غذایی

مدیرعامل صنایع غذایی کاله: تصمیمات اشتباه دولت تولید را به خطر می‌اندازد+ویدئو

غلامعلی سلیمانی می‌گوید تصمیمات اشتباه دولت و قیمت بالای ارز تولید را به تعطیلی می‌کشاند

برای مشاهده این ویدیو روی دکمه پلی در کادر زیر بزنید

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد(تولیدآنلاین)،غلامعلی سلیمانی، بنیانگذار و مدیرعامل صنایع غذایی کاله(سولیکو) گفت: شعارهایی که هر سال از سوی رهبر انقلاب انتخاب می شود توسط مسئولین به صورت عکس اجرا می‌شود.

وی افزود: لذا از ایشان خواهش داریم افرادی را مامور کنند تا دستورات ایشان را به صورت صحیح اجرا کنند.

این کارآفرین نمونه کشور بیان کرد: با جمع آوری نقدینگی، افزایش قیمت دلار، افزایش حقوق کارمندان و کارگران، افزایش قیمت مواد اولیه و با انقباض بانک مرکزی خود به خود تولید از بین می‌رود در نتیجه قیمت‌ها به شدت افزایش پیدا خواهد کرد.

سلیمانی تصریح کرد: برای توسعه کار باید بانک‌ها نقدینگی را در اختیار تولیدکنندگان قرار دهند تا قیمت ارز پایین بیاید و بتوان مالیات پرداخت کرد. مالیاتی که کسری بودجه دولت را تامین می‌کند ولی در حال حاضر عملا عکس آن انجام می‌شود.

مدیرعامل صنایع غذایی کاله”سولیکو” با انتقاد از نوسانات نرخ ارز گفت: باید از رئیس جمهور بپرسیم چرا تصمیمات اینگونه است که قیمت ارز را بالا ببرند و تولید را تعطیل کنند.

وی افزود: قیمت دلار توسط دولت مشخص می‌شود، پس بهتر است که قیمت دلار یک رقم مشخص باشد تا بر اساس آن تولید انجام شود.

سلیمانی در پایان گفت: اگر ارز را با قیمت ۴۰هزارتومان قرض بگیریم و با قیمت ۸۰ هزارتومان پس دهیم قطعا تولید از بین خواهد رفت. متاسفانه دولت راه درستی در پیش نگرفته و رشد منفی داریم./ پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا