اخباربرگزیدهانرژیاهم اخبارتشکلهادسته‌بندی نشدهشرکتهاصنعت و معدنصنعت ومعدن

مطالبه گری و شفافیت، دلیل اصلی حضور در عرصه انتخابات اتاق بازرگانی

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد، کاندیدای دهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی تهران در حوزه صنعت به خبرنگار ما گفت:باید با تحکیم جایگاه اتاق با ورود افراد دلسوز و پای کار و کاردان به عنوان یک نهاد غیردولتی، دانایی محور و فراگیر، طبق قانون مشاور صدیق و امین و خبیر برای تصمیم گیران کشور شد.

این عضو ائتلاف اتاق شفاف افزود: دولت باید بداند قرار است از این پس در صف اول دفاع از بخش خصوصی و جهادگران سنگر تولید، همه با هم کنار گروه‌ها و باشگاه‌های کار و تولید یعنی همراه مردم باشد و بخش خصوصی و در راس آن اتاق بازرگانی قرار است مشاور امین دولت باشد.

کاوه افزود: کارهای زیادی بر زمین مانده که باید با سرعت برنامه‌ریزی و اجرایی شود؛ از جمله:

  • اتاق‌های ۳۴ گانه استانی به بهترین شکل همانند شاه‌راه‌های ارتباطی در همه جای کشور گسترده شده اصلا به مثابه نهادی کامل در خدمت بخش خصوصی است؛ و به ابهت لشکرگاه کار و تولید.

اتاق محل تجمع کار کشته‌گان با تجربه و سرای توزیع دستاوردهای فکری و خواسته‌های فعالان اقتصادی بخش خصوصی است.


اتاق‌های استانی باید همیشه به فکر تقویت ارتباط موثر اعضا با یکدیگر و سپس با استانداران و مدیران استانی باشند.


این فعال صنعتی و تشکلی تصریح کرد: بیش از ۴۰۰ تشکل ملی و استانی در اختیار اتاق است؛ این یک سرمایه ملی است؛ وای به حال اتاقی که نفهمد یک تشکل ملی چه نعمتی است و وای به حال اتاقی که از این سرمایه زر خیز تشکلی نتواند به نحو شایسته استفاده کند؛ دهها هزار فعال فرهیخته درمیدان کار و تلاش در تشکل‌ها پا در رکابِ اسب زین شده تولید و خدمات و تجارت، آماده‌ی ارائه نظرات اصلاحی و پیشنهادات نوآورانه برای جهش تولید و رفع موانع آن هستند.


وی افزود:باید با اعضا به صورت شبکه‌ای با سیستم‌های آنلاین و اتوماسیون‌های اداری هوشمند و با همین شبکه‌های اجتماعی و حتی پیامک در هر موقعیت؛ ارتباط لحظه‌ای داشت.


این عضو اتاق بازرگانی در پایان گفت: باید با افکار سنجی و نظر سنجی هر طرحی را به بوته نقد آماری اعضا برد. در همین حین هم وظیفه قانونی ساماندهی اتحادیه‌های صادراتی و وارداتی و سندیکاهای تولیدی و خدماتی شکل خواهد گرفت. اکنون باید در جذب آسان‌تر اعضا و برای تشکل‌ها و رفع موانع از جمله حذف شرط کارت بازرگانی یا کارت عضویت به توسعه فراگیر تشکل‌ها پرداخت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا