اخباربرگزیدهاقتصاداقتصاد و تجارتاهم اخبارتجارتشرکتهاصنعت و معدنصنعت ومعدننمایشگاه و رویدادتجاری

نخستین نمایشگاه صنعت پست، تجارت الکترونیک، لجستیک هوشمند آغاز شد

نخستین همایش و نمایشگاه صنعت پست، تجارت الکترونیک، لجستیک هوشمند و صنایع وابسته صبح امروز افتتاح شد.

به گزارش  پایگاه خبری تولید و اقتصاد(تولید آنلاین)، نخستین همایش و نمایشگاه صنعت پست، تجارت الکترونیک، لجستیک هوشمند و صنایع وابسته از امروز در مصلای امام خمینی آغاز شده و تا یازدهم خرداد ماه ادامه دارد. آشنایی زیست بوم صنعت پست با یکدیگر، تعامل شرکت‌های داخلی با شرکت‌های خارجی آشنایی با عرصه‌های مختلف پست برخی از مهم ترین اهداف برگزاری این همایش و نمایشگاه عنوان شده است.

محمود لیائی- مدیرعامل شرکت ملی پست- در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه اظهار کرد: امیدواریم که این نمایشگاه سال های آینده باشکوه تر برگزار شود، از پیش از کرونا تمایل مردم در ایران و جهان به سمت کالاهای الکترونیک رفته است. ما شاید در سال‌های قبل ۳۰۰ میلیون ترافیک پستی داشتیم الان هم به همین صورت است.

لیائی گفت: اگر بخواهیم مانند گذشته کار کنیم، کار دشوار است، بنابراین برنامه ریزی شده است که زیرساخت‌ها را به گونه ای تقویت کنیم تا پاسخگوی نیازها باشد.

در ادامه این همایش همچنین محمد موسوی – به عنوان معاون صنایع ماشین آلات و تجهیزات وزارت صمت – گفت: شرکت ملی پست به عنوان یک مکمل، توسعه دهنده و تکمیل کننده جاهای خالی اقتصاد دیجیتال و تجارت الکترونیک جایگاه خاصی برای خود تعریف کرده است. امیدواریم در نمایشگاه سال بعد شاهد افتتاح طرح‌های خوبی در حوزه پست باشیم.

وی افزود: این شرکت روش‌های سنتی را کنار گذاشته و ما هم به عنوان وزارت صمت به وزارت ارتباطات در توسعه شرکت‌های دانش بنیان کمک خواهیم داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا