آذربایجان غربیاخباربرگزیدهاستان هااقتصاداقتصاد و تجارتاهم اخبارتجارتصنعت و معدنصنعت ومعدن

هیات رئیسه دور دهم اتاق بازرگانی،صنایع،معادن و کشاورزی ارومیه انتخاب شدند

قاسم کریمی برای یک دوره چهار ساله توسط اعضای هیات نمایندگان به ریاست اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ارومیه انتخاب گردید.

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد(تولیدآنلاین)،به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ارومیه رئیس و هیات رئیسه جدید دهمین دوره اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ارومیه مشخص شدند.

نخستین جلسه هیات نمایندگان دوره دهم اتاق که با حضور تمامی منتخبین دور دهم انتخابات اتاق ارومیه برگزار شد، قاسم کریمی به عنوان رئیس، رضا سواری به عنوان نایب رئیس اول، مهدی زنجانی میاندوآب به عنوان نایب رئیس دوم، عزیز بگتاشی بگتاش به عنوان خزانه دار ورحیم وهاب زاده به عنوان دبیر هیات رئیسه از سوی هیات نمایندگان اتاق ارومیه برای یک دوره چهار ساله انتخاب شدند .

گفتنی است، روسای کمیسیون های اتاق ارومیه در دوره دهم نیز در نشست بعدی هیات نمایندگان انتخاب خواهند شد.

در پایان جلسه قاسم کریمی با تشکر از اعتماد اعضای هیات نمایندگان اتاق ارومیه به وی برای ریاست اتاق ارومیه افزود : مدیریت اتاق بعنوان پارلمان بخش خصوصی و مشاور سه قوه نیازمند یک کار تیمی صحیح که با هم افزایی و همدلی میان منتخبان هیات نمایندگان باعث موفقیت اعضا هیات نمایندگان و تحقق برنامه ها و اهداف میگردد و باید با فعالیت کمیسیون های اتاق و اعضا هیات نمایندگان پاسخگوی مطالبات اعضا اتاق باشیم.

ریاست دور دهم اتاق ارومیه با اشاره به توسعه بازارهای هدف به عنوان اولویت مهم پیش رو، خاطر نشان کرد : تعامل با کشور های همسایه و کشف بازارهای جدید بویژه در منطقه اورسیا و اتحادیه اقتصادی شانگهای قطعا از برنامه های دور جدید اتاق ارومیه خواخد بود.

وی در پایان با تشکر از اعضا سابق هیات رییسه اتاق گفت : با تلاش و همدلی اعضا هیات رییسه تا کنون شاهد موفقیت ها و دستاوردهای مهمی بودیم که قطعا با برنامه ریزی و تعامل با بخش های مختلف دستگاه اجرایی این موفقیتها ادامه خواهد داشت و از رهنمودهای جناب آقای انتظار رییس سابق اتاق و پیشکسوت صنعت استان بهره مند خواهیم گردید.

در ادامه این جلسه اعضا جدید هیات رییسه و هیات نمایندگان اتاق به ارائه دیدگاه های خود پرداختند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا