اخباربرگزیدهاقتصاداقتصاد و تجارتانرژیاهم اخباربازارتجارتتشکلهاشرکتهاصادرات و وارداتصادرات و وارداتصنعت و معدنصنعت ومعدننمایشگاه هانمایشگاه و رویدادتجاریهمایش و نمایشگاهویدئوچند رسانه ایگفتگو و مصاحبه

ویدئو/ قائم‌مقام مبنا پیشه و عضو استصنا: شرکت‌های غیرمتخصص در مناقصات شرکت داده نشوند

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد(تولید آنلاین)، قائم‌مقام مدیرعامل شرکت مبنا پیشه در حاشیه بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی به خبرنگار ما گفت: این شرکت به عنوان تنها تولیدکننده سیستم های حرارتی- الکتریکی، الکتریکال هیتر، داکت هیتر و المنت های صنعتی در خاورمیانه توانسته است سهم عظیمی از الکـتریکال هیترهای مورد نیاز صنایع به ویژه صنایع انرژی ( نفت ، گاز ، پالایش و پتروشیمی ) را بر پایه استانداردهای بین المللی طراحی، تولید، نصب و راه اندازی نماید.

صداقت کردار در ادامه عنوان کرد: حدود ۱۵ سال است که به صورت تخصصی با دانشگاه‌ها در ارتباط هستیم و توانسته‌ایم باعث پیشرفت تولیدات مجموعه شویم. امسال نیز باکس‌های ضد انفجار ایکس ای را در نمایشگاه رونمایی کرده ایم.

وی در خصوص صادرات این شرکت گفت: از طریق شرکت‌های واسطه به کشورهای خلیج فارس و همسایگان شمالی ایران هیتر صادر کرده ایم.

صداقت کردار با ابراز نارضایتی از ورود شرکت‌های غیر متخصص در مناقصات گفت: شرکت‌های غیرمتخصص با پیشنهاد قیمت پایین‌تر، برنده مناقصات شده ولی در بحث اجرا ناموفق بوده و باعث ناتمام ماندن پروژه‌ها می‌شوند.

وی فعالیت‌ انجمن استصنا را خوب ارزیابی و تشریح کرد: حمایت‌های خوبی از شرکت های عضو داشته است و قطعا می‌تواند توانمندتر باشد.

مهندس محمد صداقت کردار در پایان گفت: امیدواریم صنعت کشور پیشرفت‌های چشمگیری داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا