اقتصاد و تجارتانرژیاهم اخبارتشکلهاتولید+شرکتهاصنعت و معدننمایشگاه هانمایشگاه و رویدادتجاریهمایش و نمایشگاهویدئوچند رسانه ای

ویدئو/مدیرفروش شرکت مهران سرد و عضو استصنا:برای حمایت از تولید خواستار اصلاح قوانین سر سخت مالیاتی و تامین اجتماعی هستیم

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد،مهندس حمید پژوهان گفت: شرکت مهران سرد از سال ۱۳۶۷ آغاز به کار کرده است،از فعالترین مجموعه های صنعتی در شهرک صنعتی عباس آباد تهران بدل گردید. همکنون مهران سرد با اشتغالزایی مستقیم برای ۲۰۰ نفر و تولید سالانه ۲۰۰۰ دستگاه انواع کانتینر و تریلر یخچالی، سردخانه های ثابت و متحرک، شلترهای مخابراتی، کانکس و کانتتینرهای خاص و همچنین نزدیک به ۵۰۰،۰۰۰ متر مربع انواع ساندویچ پانل پلی یورتان توانسته نیاز شرکتهای فعال در صنایع مختلف به محصولات مذکور را مرتفع نماید.

این عضو استصنا با بیان اینکه صادرات این شرکت به کشورهای عراق ، ارمنستان و گرجستان بوده است از تامین مواد اولیه و نقدینگی به عنوان چالش اصلی صنعت نام برد.

وی درخصوص انتظار از دولت بیان کرد: تامین نقدینگی و مسائلی از جمله اصلاح قوانین سر سخت مالیات و تامین اجتماعی برای رونق تولید لازم است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا