اخباربرگزیدهاقتصاد و تجارتانرژیاهم اخبارتشکلهاتولید+شرکتهاصنعت و معدننمایشگاه هانمایشگاه و رویدادتجاریهمایش و نمایشگاهویدئوچند رسانه ای

ویدئو/مدیربازرگانی شرکت پشم سنگ پارامیس:تامین مواد اولیه و مشکل برگشت ارز حاصل از صادرات از چالش صنعت است

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد،محمد باستانی گفت: شرکت پشم سنگ پارامیس تولید کننده انواع عایق های صوتی ، حرارتی و برودتی از سال ۱۳۹۲ فعالیت خود را در زمینه تولید عایق پشم سنگ به عنوان یکی از پر کاربردترین عایق های گرم آغاز نموده و پس از تحقیقات فراوان تیم متخصص R&D شرکت در سال ۱۴۰۱ موفق به تولید عایق های سرد از جمله پلی یورتان و پلی ایزوسیونورات گردیده است .

کلیه محصولات این شرکت بر اساس استاندارد ASTM آمریکا عرضه گردیده و دارای نشان استاندارد ملی ایران می باشند و همین امر سبب گردیده است تا شرکت پشم سنگ پارامیس در لیست تامین کنندگان شرکت های بزرگ نفت ، گاز ، پالایش و پتروشیمی باشد.

این عضو استصنا افزود : محصولات این شرکت به کشورهای عربی ،حاشیه خلیج فارس،ارمنستان،آذربایجان،ترکمنسان و عراق صادر شده است.

وی تامین مواد اولیه و مشکل برگشت ارز حاصل از صادرات از مشکلات این شرکت دانست که باعث شده با قیمت پایین تر دلارمان را به ریال تبدیل کنیم و برگردانیم.

مدیربازرگانی پشم سنگ پارامیس ضمن تقدیر از برگزاری بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی نفت،گاز و پتروشیمی، کیفیت این نمایشگاه را عالی عنوان کرد، و در خصوص انتظار از دولت گفت: با توجه به تحریم های بین المللی ایجاد شرایطی که باعث شود ارز حاصل از صادرات با تسهیل بیشتری صورت بگیرد،باعث رونق صادرات می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا