اخباربرگزیدهاقتصاداقتصاد و تجارتانرژیاهم اخبارتجارتتشکلهاشرکتهاصادرات و وارداتصادرات و وارداتصنعت و معدننمایشگاه هاویدئوچند رسانه ای

ویدئو/ مدیرعامل شرکت الیاف کائولن ارس و عضو استصنا خبر داد: پیش بینی صادرات ۱۰۰۰ تن از محصولات این شرکت به کشورهای اروپایی

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد، مهندس محمد پورعلی گفت: شرکت الیاف کائولن ارس ، اولین شرکت در زمینه تولید الیاف سرامیکی با تکنولوژی روز اروپا می باشد. این شرکت در منطقه آزاد ارس واقع شده است و رنج محصولات در خصوص الیاف سرامیکی ، پتوهای سرامیکی،تخته ها، مدول ها،کاغذ ها و در زمینه تامین پارچه ها و نخ های نسوز فعالیت می کند.

این عضو استصنا بیان داشت: محصولات این شرکت ۵۰۰ تن صادرات داشتیم ، امسال نیز پیش بینی می شود بالای ۱۰۰۰ تن به کشورهای ترکیه، بلغارستان،آلمان و بلژیک صادرات داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت الیاف کائولن ارس افزود: مشکلات ارز، مشکل همه شرکت هاست، ما به دلیل اینکه از منابع داخلی استفاده می کنیم ، واردات زیادی در خصوص مواد اولیه نداریم ولی در خصوص صادرات، برگشت ارز حاصل از آن درگیری های زیادی دارد.

وی در خصوص حمایت دولت از تولید گفت: انتظار این است که از شرکتهایی که بر پایه صادرات هستند، حمایت ویژه ای صورت بگیرد، مدت زمانی که برای برگشت ارز حاصل از صادرات بسیار محدود است و و قتی به این زمان نمی رسیم محدودیت هایی از سوی بانک مرکزی در خصوص تخصیص ارز و صادرات مواجه می شویم. که باعث شده دچار چالش شویم ، که در این خصوص مکاتباتی را با گمرک و مسئولین منطقه آزاد ارس داشته ایم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا