اخباربرگزیدهاقتصاداقتصاد و تجارتانرژیاهم اخباربازارتجارتتشکلهاشرکتهاصادرات و وارداتصادرات و وارداتصنعت و معدنصنعت ومعدننمایشگاه هانمایشگاه و رویدادتجاریهمایش و نمایشگاهویدئوچند رسانه ایگفتگو و مصاحبه

ویدئو/ مدیرمهندسی فروش شرکت سیل صنعت رگا و عضو استصنا از تولید محصولات آببند این شرکت می‌گوید

مهندس احمد رضایی گفت: بالغ بر ۷۰ نوع محصول در حیطه مواد آببندی و روانکاری در صنعت شیرسازی در شرکت سیل صنعت رگا تولید می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد(تولید آنلاین)، مدیر مهندسی فروش شرکت سیل صنعت رگا در حاشیه بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی در خصوص فعالیت این مجموعه به خبرنگار ما گفت: این شرکت فعالیت خود را از سال ۱۳۸۰ شروع نموده و در جهت تامین نیاز کشور، کامپونت روانکاری و آببندی شیرآلات برای خطوط انتقال، پالایشگاه‌ها و مناطق عملیات انتقال گاز تولید می‌نماید.

رضایی در ادامه افزود: بالغ بر ۷۰ نوع محصول در حیطه و گستره مواد آببند در صنعت شیرسازی و روانکاری در شرکت سیل صنعت رگا تولید می‌شود.

وی بیان کرد: تا دوسال گذشته به کشورهای عراق و سوریه صادرات انجام می‌شد ولی در حال حاضر به دلیل مشکلات موجود صادرات صورت نمی‌گیرد و در حال حاضر به تامین نیاز داخلی کشور می‌پردازیم.

رضایی عنوان کرد: از سیاست‌های شرکت تولید محصولات جدید است. مشکلاتی که نوسان نرخ ارز در واردات مواد اولیه به وجود آورده است، اجازه ساخت محصول جدید را نمی‌دهد و آینده روشنی در قبال محصول جدید متصور نیستیم که همین موضوع از چالش‌های موجود شرکت است.

وی در خصوص تحقق شعار سال گفت: به نظر بنده مهار تورم شعار اصلی امسال است. تورم حتی به بدنه اصلی شرکت‌های کوچک و کارکنان آن تاثیر گذاشته است و امیدواریم امسال را به خوبی را سپری کنیم.

احمد رضایی نمایشگاه امسال را اینگونه ارزیابی نمود: از نظر زیباسازی، نمایشگاه امسال یکی از زیباترین نمایشگاه‌ها و از لحاظ کمیت نیز تعداد بازدیدکنندگان قابل توجه بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا