اخبار تصویریاخباربرگزیدهاهم اخبارتشکلهاخودروصنعت و معدن

گردهمایی چشمگیر نامزدهای ائتلاف اتاق شفاف در گروه بهمن موتور/اتاق فکر و اتاق سایه در دستور کار است+تصاویر

اعضای نامزد دهمین دوره اتاق بازرگانی ائتلاف اتاق شفاف در روز 21 فروردین ماه با گردهمایی در گروه بهمن به میزبانی دکتر بیوک علیمرادلو مدیرعامل این گروه و از نامزدهای این ائتلاف ضمن بازدید از شرکت کروز و بازدید از گروه بهمن، نشستی 5 ساعته برقرار و سپس افطاری را مهمان این گروه معظم بودند.

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد،امیرحسین کاوه، مدیرعامل گروه صنعتی سدید که خود از نامزدهای ائتلاف اتاق شفاف بود با مثبت ارزیابی کردن این نشست، گفت: همگی بر لزوم داشتن اتاق های فکر متعدد برای پیگیری های مستمر و مطالبه گرانه از حاکمیت در جهت ارتقا کسب و کار بخش خصوصی بدون موانع موجود، و از طرف دیگر  بودن چون اتاق در سایه، برای تحرک بخشی بیشتر و برای تعالی ارکان  اتاق های بازرگانی تاکید داشتند.

وی افزود: جلسه بعدی ائتلاف اتاق شفاف  17اردیبهشت ماه تعیین و مقرر شد، شورای  ائتلاف اتاق شفاف طی ماه آینده دستور جلسات و موارد ارجاعی را تنظیم و  مشارکت جویانه اقدام کنند ، وی در پایان از میزبانی گرم  دکتربیوک علیمرادلو قدردانی کرد.

در ادامه  سید کمال حسینی رئیس اتاق بازرگانی کردستان گفت: باعث افتخار است که  در جمع فرهیختگان بخش خصوصی هستم و با اینکه چهارمین دوره حضورم در هیات نمایندگان اتاق ایران می باشد ،هر روز در محضر بزرگواران  به اندوخته فکری بیشتر دست می یابم و از اینکه می بینم تضارب آرا در محافل بخش خصوصی هنوزجان دارد به خود می بالم و خرسندم .

رئیس اتاق سنندج افزود: از باب اینکه هماهنگی ودوستی مابین این ائتلاف‌ها  و دیگر اعضا   حتی بعد از انتخابات  از هم نبپاشیده و کم رنگ نشده بلکه  برای دل خودشان و برای پیشرفت میهن عزیزمان ایران سعی در توسعه و تاثیر گزاری دارند ، جای مسرت و امیدواری است.

وی در ادامه بیان کرد: به عقیده بنده این موضوع نشان ازبلوغ فکری جامعه بخش خصوصی است و  بایستی همه ما به این تفکرات مصلحانه و اندیشمندانه توجه داشته باشیم و قدردان باشیم. خصوصا مدیریت آینده اتاق بایستی از این ظرفیت بالابه نحو ‌شایسته استفاده کند و در راستای هم افزایی وتشریک مساعی در اهداف اتاق ایران بکار ببرد و آغوش گشاده اتاق بر انتقادات و پیشنهادت و ‌نظرات این بزرگان اتاق باز باشد.

حسینی افزود: باید  حساب این همکاران از بدخواهانی که  از جنس بخش خصوصی نیستند و جایگاه اتاق و تاثیر اتاق در محافل برایشان اهمیت ندارد  جدا شود ، لذا بایستی همه تلاش کنیم و   شرایطی فراهم کنیم مشکلات خودمان را در داخل خانه و فضای اتاق بازرگانی حل کنیم و روزنه های همکاری و مساعدت را در مدیرت و هیات ریسه اتاق باز نگه داریم  ‌تقویت نماییم .

مجید رضاحریری، رئیس اتاق مشترک ایرتن و چین نیز  ضمن تمجید از برگزاری این نشست ها و تشکر از مدیریت و پرسنل گروه بهمن خودرو گفت: امروز از نزدیک نقطه نظر و نتیجه مدیریت گروه بهمن  و همکاران بویژه نگاه نو و جامع و همه نگر این مجموعه و جناب آقای علیمرادلو را مشاهده و بعنوان یک هموطن بخود بالیدم که در کشور مدیرانی از جنس بخش خصوصی با چنین نگرش مدرن بنگاه های بخش خصوصی را اداره می کنند. آنچه در جهت ادای احترام و حفظ حقوق مصرف کننده دیدم بیانگر قدرت بخش خصوصی بود و باعث افتخار آنانکه از صمیم قلب خواستار قدرت بخش خصوصی هستند

از عمق وجود بابت روش مدیریتان بعنوان یک مصرف کننده ایرانی سپاسگزارم

احمد پورفلاح نیز از مدیریت گروه بهمن  از دعوت به بازدید از ان مجموعه توانمند و صرف افطاری و شام انجمن شفاف ایران و همراهی و برخورد صمیمانه اتان تشکر و قدرددانی کرد

 روشنعلی یکتای قرابایی از فعالین بخش کشاورزی و عضو ائتلاف اتاق شفاف با اظهار خرسندی از اینکه  آن اتفاقات گذارا و انتخابات اتاق  یک اتحاد و همدلی ناگسستنی را برای این تیم جوان ما  بوجود آورده  است گفت: بسیار مفتخرم که در گروه این تیم وزین عضو کوچکی هستم و به خود می بالم .

بنی‌جمالی از دیگر فعالین اقتصادی و عضو ااین ائتلاف  با تشکر از زحمات  ومیزبانی مفصل و صمیمانه گروه بهمن  خطاب به آقای علیمرادلو گفت: امروز از نزدیک شاهد مدیریت شایسته و فوق‌العاده جنابعالی بودم. باعث افتخار هست که اشخاص حرفه‌ای، روشنفکر و آینده‌نگری چون شما را همچنان در کشورم داریم تا موجبات اشتغال جوانان بسیاری فراهم گردد. در کنار کار آفرینی، کیفیت محصولات و خدمات پس از فروش گروه بهمن نیز نتیجه حسن مدیریت شما و همدلی همکارانتان است.

از خوش رویی و مهمان نوازی حضرتعالی سپاسگزارم ،امیدوارم همیشه در کنار عزیزانتان شاد و سلامت باشید.

آرش نیک پی نیز از تمجید از برگزاری این نشست خطاب به مدیریت گروه بهمن گفت: حقیقتا در اولین ملاقات با حضرتعالی شیفته شخصیت والا و صمیمیت حضرتعالی شدم و در طول فعالیت کوتاه مدت تشکلی در قالب اتاق وزین شفاف از شما و دوستان حاضر خیلی چیزها یاد گرفتیم،

ضمن تشکر ویژه بخاطر هماهنگی مقتضی بجهت بازدید از دو مجتمع صنعتی بزرگ کشور و میزبانی افطار بزرگوارنه امشب حضرتعالی و مجموعه متبوعتان،

بلاشک مناعت طبع و ارزش گذاری به حقوق مشتری و کارکنان چه در انتخاب از قشر ضعیف جامعه و چه در انجام اقدامات لازم بجهت رفاه نیروهای انسانی ، باعث افتخار و مباهات برای بنده بعنوان هم زبان جنابعالی و عضو کوچکی از جامعه فعالان اقتصادی شد.

در ادامه علیرضا مناقبی از فعالین اقتصادی و رئیس مجمع واردکنندگان کشور با تشکر از پذیرایی گرم از مدیریت  گروه بهمن  برای وی و این گروه آرزوی موفقیتهای بیشتر کرد و گفت:امیدوارم با وجود افرادی همچون شما و عملکرد بسیار خوبتان حقانیت بخش خصوصی واقعی جهت پیشرفت کشور عزیزمان به همگان ثابت شود

در ادامه مهرداد اکبریان، رئیس انجمن سنگ آهن و عضو ائتلاف اتاق شفاف گفت:از اینکه دیروز فرصتی شد بازدیدی کوتاه از گروه مفتخر بهمن و شرکت کروز را داشته باشم و همچنین دیدار مجدد با دوستان و رفقای همدل حاصل شد همه به خاطر محبت و میزبانی گرم جنابعالی بود

برای همین اتفاق زیبا از حضرتعالی و تمامی همکاران بزگوارتان در گروه بهمن و کروز که زحمت میزبانی را داشتند کمال تشکر را دارم

سید علی محمدابوی از مشارکت کنندگان در این جلسه نیز از پذیریایی  ومهمانوازی گروه بهمن تقدیر کرد و برای این مجموعه  و مدیریت آن توفیق روز افزون واعتلای آن را آرزو کرد.

حمیدصافدل رئیس اسبق سازمان توسعه تجارت و عضو ائتلاف اتاق شفاف  نیز گفت:بخت با ما یار بود تا در شبی بیاد ماندنی، در جمع صمیمانه شما و همکاران محترمتان، مهمان سفره افطاری پرمهرتان باشیم. خوشحالم که از نزدیک شاهد به نتیجه نشستن تدابیر مدیریتی، در آن مجموعه پر نشاط و بالنده بودم‌.

وی افزود:بکارگیری روش های نوین مشتری مداری، نگاه توسعه گرا، تعهد اجتماعی و اجرای برنامه های حمایتگری، همراه با برنامه های آموزشی و رفاهی در جهت افزایش انگیزه کارکنان… همگی حکایت از تحقق کارآمدی در گروه بهمن دارد.

به نوبه خودم، بخاطر این همه موفقیت و نگاه انسان دوستانه، از جنابعالی، سهامداران و مجموعه مدیران و پرسنل گروه بهمن از صمیم قلب تبریک و تشکر دارم.

در ادامه محمدمهدی رییس زاده از اعضای ائتلاف یاد شده از برگزاری این جلسات تقدیر کرد و از میزبانی مدیریت و کارکنان گروه بهمن قدردانی نمود.

نیکپوی قاسملو، مدیریت گروه صنعتی پارس  و از اعضا ائتلاف اتاق شفاف نیز گفت: توفیق حضور در جمع شایستگان صنعت و تجارت و نیز فرصت آشنایی و بازدید از دستاوردهای خیره کننده جناب دکتر علی مرادلو، همکاران محترم و نیز سهامداران کارآفرین و خلاق آن مجموعه ی معظم و پذیرایی صمیمانه شبی به یاد ماندنی  و فضایی دوستانه و در عین حال سازنده را ایجاد کرد، که بی شک ادامه ی این گردهمایی ها به ایجاد یک تشکل پویا و تاًثیرگذار منجر خواهد شد.

از همه ی زحماتی که متقبل شدید، تشکر کرده و برای جنابعالی و اتاق شفاف بهترین آرزوها را دارم.

در پایان دکتر بیوک علی مرادلو مدیر عامل گروه بهمن در خصوص این گردهمایی گفت: قرار گرفتن در کنار تک تک شما جاى مباهات برایم دارد و فرصتى براى یادگیرى است.

وی افزود: باید از این فرصت کنار هم بودن استفاده کرده و یک تشکل هدفمند براى نقش آفرینى در حل معضلات کشور عزیزمان ایجاد و هرچه زودتر قدم در راه گذاشته و در کنار سایر ارکان نقش پر رنگ خود را  ایجاد و ایفا نماییم

وی گفت: امروز کشور نیاز به یک تحول در اقتصاد دارد، بخش خصوصى باید سکاندار شود، به امید روزهاى پر کار رو به جلو.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا