اقتصاد

گزارش نخستین مجمع هلدینگ خلیج فارس با حضور علی عسکری

مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده صاحبان سهام شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس درحالی برگزار شد که مصطفی امیدقائمی به عنوان رئیس مجمع، این مجمع را با حضور ۷۸.۴ درصد سهام‌داران رسمی اعلام کرد.

احمدرضا اشراقی به نمایندگی از شرکت ملی صنایع پتروشیمی به عنوان ناظر اول، هادی شایق به نمایندگی از شرکت‌های سرمایه گذاری سهام عدالت به عنوان ناظر دوم، مرتضی رحیمیان به عنوان دبیر مجمع و مهدی کاظمی به عنوان ناظر سازمان بورس در این مجمع حضور داشتند.

پنج شرکت سرمایه گذاری آذربایجان غربی، شرکت سرمایه گذاری خراسان جنوبی، شرکت ملی صنایع پتروشیمی، شرکت توسعه نفت و گاز صبا کارون و شرکت مجتمع صنعتی نفت و گاز صبا کنگان به عنوان پنج عضو حقوقی هیات مدیره فارس انتخاب شدند.

طی روزهای اینده نمایندگان اعصای حقوقی هیات مدیره این شرکت معرفی خواهند شد.

این نخستین مجمع شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس است که کمتر از یک هفته پس از اعلام نام علی عسکری، رئیس سابق صدا و سیما به عنوان مدیرعامل این شرکت برگزار می شود. اتفاقی که حاشیه هایی را هم با خود به همراه داشت.

حاشیه هایی که روز پنج شنبه به اوج خود رسید تا جایی که به دنبال ادعای برخی رسانه‌ها مبنی بر استعفای علی عسکری از مدیرعاملی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، این خبر توسط این شرکت تکذیب شد.

درحالی که اعلام شده بود روز پنج شنبه هشت مدیرعامل شرکت‌های تابعه گروه، با علی عسکری دیدار و گفت‌وگو داشتند و این دیدارها ادامه دار اعلام شده بود، قرار است امروز مراسم معارفه مدیرعامل سکان دار جدید این هلدینگ بزرگ بورسی برگزار شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا