اخباربرگزیدهاقتصاداقتصاد و تجارتاهم اخباربازارتجارتدارویی، آرایشی و بهداشتیشرکتهاصادرات و وارداتصنعت و معدنصنعت ومعدننمایشگاه و رویدادتجاریویدئوچند رسانه ای

فعال صنعت آرایشی، بهداشتی در گفتگو با تولیدآنلاین مطرح کرد: ظرفیت بالای صادراتی محصولات آرایشی ایران به کشورهای حوزه خلیج فارس+ویدئو

سعید فلاح زاده گفت: مصرف محصولات آرایشی در کشورهای حوزه خلیج فارس زیاد است که فرصت خوبی برای صادرات محصولات آرایشی ایرانی مهیا می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد(تولیدآنلاین)، مهندس سعید فلاح زاده فعال صنعت آرایشی و بهداشتی در حاشیه سی و دومین نمایشگاه ایران بیوتی به خبرنگار ما گفت: از سال ۱۹۸۸ در زمینه تولید محصولات طبیعی و گیاهی آرایشی و مراقبتی پوستی در ایتالیا فعال هستم.

فلاح زاده به ایجاد نمایندگی در ۵۵ کشور دنیا طی ۶ سال اخیر اشاره کرد و افزود: برای ایجاد نمایندگی‌های جدید با فعالین متخصص در رشته پخش در کشورهای متفاوت همکاری می‌کنیم که منجر افزایش ۵برابری درآمد مجموعه در ۳ سال اخیر شده است.

وی گفت: صنعت آرایشی و بهداشتی در دنیا در حال توسعه و پیشرفت است و ایران باید در فکر صادرات محصولات آرایشی به کشورهای حوزه خلیج فارس باشد.

فلاح زاده عنوان کرد: تولید محصولات آرایشی و محصولات مراقبت پوستی با برند پرو بیوتی از فعالیت‌های این مجموعه است.

وی گفت: از سال ۲۰۱۳ تمام ۱۲۸ محصول و ۴۰۴ نوع کالا آرایشی و بهداشتی تولیدی در سازمان غذا و داروی ایران ثبت شده است و و در حال حاضر با ایجاد امکاناتی از سمت این سازمان و برای ایجاد رقابت در بازار به واردات محصولات اروپایی با کیفیت اقدام خواهیم نمود.

این فعال صنعت آرایشی و بهداشتی چالش در تولید را مختص ایران ندانست و خاطرنشان کرد: در تمام دنیا استانداردهایی برای تولید وجود دارد ولی در ایران رقابت ناسالم بزرگترین مشکل است که باید برای دستیابی به موفقیت در این صنعت بین فعالین تبادل نظر صورت گیرد.

سعید فلاح زاده نمایشگاه ایران بیوتی امسال را نسبت به سالهای گذشته مثبت ارزیابی کرد و گفت: شرکت‌های خوب و فعال ایرانی با برندهای با کیفیت در نمایشگاه حضور دارند ولی جای شرکت‌های خارجی در نمایشگاه خالی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا