مدیر بازاریابی شرکت سورنا در گفتوگو با تولید آنلاین مطرح کرد: رشد صادرات با حمایت از صنعت بسته بندی آرایشی و بهداشتی+ویدئو
سعید غلامرضایی معتقد است اگر امکاناتی از لحاظ آموزشی و خدماتی و ارائه تسهیلات در نظر گرفته شود به راحتی میتوان با کمک فعالین این حوزه به رشد این صنعت آرایشی و بهداشتی کمک کرد.
به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد(تولیدآنلاین)، سعید غلامرضایی مدیر بازاریابی شرکت سورنا در حاشیه سی و یکمین نمایشگاه ایران بیوتی در خصوص فعالیت این مجموعه به خبرنگار ما گفت: “شرکت سورنا انتخاب برتر” یکی از بزرگ ترین و پیشروهای صنعت بسته بندی در کشور است.
غلامرضایی بیان کرد: تامین و تولید بسته بندی اولیه بسیاری از برندهای معتبر توسط این مجموعه انجام میشود.
وی گفت: در طرح تولید بدون کارخانه شرکت های تولید کننده مواد اولیه و شرکت های بسته بندی نقش بسزایی دارند و ما به عنوان یک شرکت بسته بندی شرایط همکاری با علاقمندان در این حوزه را داریم.
غلامرضایی عنوان کرد: باید از تولید بدون کارخانه به عنوان یک فرهنگ حمایت بشود زیرا قابلیت رشد و صادرات دارد و با حمایت از برندینگ به فعالین این حوزه اتفاقات مثبتی رقم میخورد.
مدیر بازاریابی شرکت سورنا نمایشگاه امسال را مثبت ارزیابی کرد و گفت: آماده سازی بستر و نگاه جدی به تولیدکنندگان و تامین کنندگان تجهیزات آرایشی و بهداشتی بسیار مهم و موثر است و حضور شرکتهای جدید در این نمایشگاه نشان از رشد در این صنعت دارد.
وی اظهار کرد: کشور ایران تا حدودی در صنعت بسته بندی ضعیف است و اگر امکاناتی از لحاظ آموزشی و خدماتی و ارائه تسهیلات در نظر گرفته شود به راحتی میتوان با کمک فعالین این حوزه به رشد این صنعت کمک کرد.
غلامرضایی عدم حمایت از تولیدکنندگان و تامینکنندگان را چالش این صنعت نام برد و گفت: در این صنعت پتانسیل زیادی وجود دارد و متخصصین توانمندی در کشور برای به کارگیری حضور دارند. با توجه به مشکلات اقتصادی اگر حمایت از این صنعت افزایش یابد افراد جدیدی به این صنعت ورود خواهند کرد که به رشد تولید و صادرات خواهد انجامید.