اخباربرگزیدهاقتصاد و تجارتتشکلهاتولید+صنایع معدنیصنعت و معدنصنعت ومعدننمایشگاه هانمایشگاه و رویدادتجاریهمایش و نمایشگاه

چهارمین جشنواره ایده‌های ارزش‌آفرین بخش معدن و صنایع معدنی”اینوماین” برگزار می شود

مجری طرح ایجاد زیست‌بوم نوآوری و فناوری بخش معدن و صنایع معدنی در ششمین رویداد همرسانی دایان، از برگزاری چهارمین جشنواره ایده‌های ارزش‌آفرین بخش معدن و صنایع معدنی در شهریور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد از سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)؛ آقای مجید وفایی‌فرد گفت: در رویداد دایان ۶ با موضوع توسعه بازار و تجاری‌سازی محصولات و خدمات شرکت‌های دانش‌بنیان زنجیره اکتشاف و استخراج، پنج شرکت منتخب برای ارائه محصولات خود به فعالان این بخش برگزیده شدند.

وی ضمن اشاره به برگزاری ۵ رویداد همرسانی دایان در سال گذشته از بازخورد و نتایج حاصل از این رویداد‌ها افزود: برگزاری این رویداد‌ها به امضای قرارداد بین شرکت‌های دانش‌بنیان و فعالان حوزه معدن و صنایع معدنی منجر شد.

وفایی‌فرد با تاکید بر اهمیت حوزه اکتشاف در زنجیره معدن و صنایع معدنی، هدف از برگزاری این رویداد را ایجاد ارتباط شرکت‌های دانش‌بنیان با صنایع مصرف‌کننده و فعالان بخش معدن و صنایع معدنی بیان کرد.

وی از ارتباط گسترده ایمینو با بازیگران اصلی بخش معدن و صنایع معدنی همچون معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، خانه معدن و انجمن‌های تخصصی در سال جدید به منظور تقویت زیست‌بوم نوآوری در این بخش و ایجاد هم‌افزایی خبر داد.

مجری طرح ایجاد زیست‌بوم نوآوری و فناوری بخش معدن و صنایع معدنی افزود: امیدواریم برگزاری دایان ۶ بتواند برای توسعه بخش معدن و صنایع معدنی مفید واقع شود.

همچنین آقای محمدرضا بهرامن رئیس خانه معدن ایران نیز با حضور در این رویداد گفت: باید فرصت استفاده از شرکت‌های دانش‌بنیان را در کنار ثروت‌های ملی همچون نفت و گاز غنیمت شمرده و از آن برای به روزرسانی بخش معدن و صنایع معدنی و حرکت در بازار‌های رقابتی بهره گرفت./ایمیدرو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا