اخباربرگزیدهتشکلهاشرکتهاصنعت و معدنصنعت ومعدننساجی

اعضای هیئت‌مدیره دهم جامعه صنعت کفش ایران انتخاب شد

اعضای هیئت‌مدیره دوره دهم جامعه مدیران و متخصصین صنعت کفش ایران، با حضور بیش از ۷۶ درصد اعضای این تشکل ملی در نوبت دوم مجمع عمومی عادی فوق‌العاده انتخاب شدند.

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد(تولید آنلاین)، نوبت دوم مجمع عموی عادی فوق‌العاده جامعه مدیران و متخصصین صنعت کفش ایران، با حضور نماینده اتاق بازرگانی ایران روز دوشنبه دهم مهرماه ۱۴۰۲ در سالن امین‌الضرب اتاق بازرگانی تهران برگزار شد و علی لشگری، علی‌اکبر اخوت، محمد عرب، پیمان بهمنی، محمدعلی طالقانی، جواد شعبان‌زاده، یاسر نباتی، سید مهدی حسینی بهشتیان و مصطفی کرمانی به‌عنوان اعضای اصلی هیئت‌مدیره دوره دهم این تشکل ملی انتخاب شدند. احمد خادم  و کاوه آذری نیز اعضای علی‌البدل منتخب دوره جدید هیئت‌مدیره جامعه صنعت کفش ایران بودند.
هم‌چنین مهدی عبدالهی و علی‌اصغر میرخانی به‌عنوان بازرس اصلی و ناصر رحمتی به‌عنوان بازرس علی‌البدل انتخاب شدند.

تشکلی فراگیر و ملی

جامعه مدیران و متخصصین صنعت کفش ایران هم‌چنان که پیش‌تر در برگزاری نشست‌های صدای واحد با تشکل‌های صنعت کفش اصفهان، تبریز و قم بر حضور نمایندگان صنعت کفش این شهرها در هیئت‌مدیره جدید تاکید کرده و فراخوان داده بود، در انتخابات اعضای هیئت‌مدیره دوره دهم، نشان داد که در پی عملیاتی‌کردن باورها و گفته‌های خود است و با حضور نمایندگانی از شهرهای اصفهان، تبریز و قم در هییت‌مدیره دوره دهم، ملی بودن و فراگیربودن این تشکل را یادآور شد.

مصطفی طالقانی، حسین عرب، محمدرضا داورپناه، روح‌الله هادوی‌نیا و ناصر دزفولی  پنج نفر از اعضای دوره نهم جامعه صنعت کفش در انتخابات دور دهم کاندیدا نشدند تا میدان برای حضور نمایندگان شهرهای اصفهان، تبریز و قم باز باشد و این تشکل ملی بتواند با بهره‌مندی از تجربه، تخصص و دانش نمایندگان این شهرها  در پیگیری قدرتمند مسایل و مشکلات صنعت کفش باصدای واحد گام بردارد.

جواد شعبان‌زاده و مصطفی کرمانی از قم، سیدمهدی حسینی بهشتیان از اصفهان و احمد خادم  از تبریز در ترکیب اعضای اصلی و علی‌البدل  هیئت‌مدیره دوره دهم جامعه صنعت کفش ایران انتخاب شدند

حضور اکثریت اعضا در مجمع

نوبت دوم مجمع عمومی عادی فوق‌العاده دوره دهم جامعه صنعت کفش ایران از معدود مجامع این تشکل است که اکثریت اعضا در مجمع حاضر شدند و با ریختن آرا خود در صندوق هیئت‌مدیره جدید را انتخاب کردند. حضور ۷۶ درصدی اعضا در مجامع ساختار جدید جامعه صنعت کفش ایران به‌عنوان تشکل عضو اتاق بازرگانی تاکنون یگانه و بی‌مانند بوده است که نشان از توجه اعضا به فعالیت‌ها و نقش‌آفرینی این جامعه در تصمیم‌سازی‌ها، چانه‌زنی با حاکمیت و اعتلای صنعت کفش ایران دارد.

جوان‌گرایی مبتنی بر دانش علمی

مصطفی طالقانی، رییس هیئت‌مدیره دوره نهم جامعه صنعت کفش ایران در آغاز اعلام کاندیداتوری اعضای جامعه، اعلام کرد که در انتخابات دوره دهم کاندیدا نخواهد شد و از آنجا که این تشکل نیاز به حضور نیروهای جوان و دانش‌آموخته دانشگاهی دارد، فرزندش محمدعلی طالقانی در انتخابات هیئت‌مدیره دوره دهم کاندیدا خواهد شد.

محمدعلی طالقانی نماینده نسل دهه هفتاد، پیمان بهمنی و یاسر نباتی نماینده نسل دهه شصت، جواد شعبان‌زاده، مهدی حسینی بهشتیان، مهدی عبدالهی، علی‌اصغر میرخانی و کاوه آذری نماینده نسل دهه پنجاه در هییت‌مدیره جامعه صنعت کفش ایران هستند.

از این‌رو آغاز دهه چهارم فعالیت جامعه صنعت‌کفش ایران نشان از پوست‌اندازی این تشکل ملی با تاکید بر جوانگرایی و جانشین‌پروری و بهره‌منده از دانش و تخصص علمی در کنار دانش و تخصص تجربی دارد.
به‌ویژه آن‌که از گذشته در جامعه صنعت کفش ایران رسم بر آن‌شده که اعضای علی‌البدل و بازرسان با حضور در جلسات در تصمیم‌سازی‌ها مشارکت کنند تا از دانش و تجربه آن‌ها نیز بهره گرفته شود.

مصوبات مجمع

در آغاز مجمع عادی فوق‌العاده دوره دهم جامعه صنعت کفش ایران، پس از ارایه گزارش هیئت‌مدیره، گزارش مالی از سوی خزانه‌دار خوانده شد که پس از اعلام تایید از سوی بازرسان به تصویب و تایید اعضای حاضر در مجمع رسید.
هم‌چنین اعضا به انتخاب روزنامه جمهوری اسلامی به‌عنوان روزنامه رسمی جامعه صنعت کفش ایران و افزایش حق عضویت اعضا رای دادند. بر این اساس حق عضویت سالانه برای  متخصصان دو میلیون تومان، برای مدیران شرکت های تولیدی صنفی چهارمیلیون‌تومان و برای مدیران صنعتی ده‌میلیون تومان تصویب شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا