اخباربرگزیدهاستان هااقتصاداقتصاد و تجارتاهم اخبارتجارتخراسان رضویصنعت و معدنصنعت ومعدنلوازم خانگی

الکترواستیل استوار، بدون اتکا به منابع دولتی

مجموعه تولید یخچال و فریزر "الکترواستیل" مشهد که فروردین ماه امسال از آتش‌سوزی خسارت سنگینی متحمل شده بود، تولید خود را بدون اتکا منابع دولتی از سر گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد(تولید آنلاین)،مجموعه تولید یخچال و فریزر “الکترواستیل” مشهد که فروردین ماه امسال از آتش‌سوزی خسارت سنگینی متحمل شده بود، تولید خود را بدون اتکا منابع دولتی از سر گرفت. سخنی بود که مدیرعامل این مجموعه سخن خود را در رویداد TED TALk آغاز کرد و گفت: الکترواستیل از سال ۱۳۸۵ از محصولات همکاران سیستم بهره گرفته و در طی یک دهه نسل‌های مختلف محصولات نرم افزاری همکاران سیستم را در حوزه‌های عملیاتی مختلف شرکت تجربه کرده است. این شرکت امروزه سبد کاملی از راهکارهای نرم‌افزاری عملیاتی را مورد استفاده قرار می‌دهد.

سیدمجید محمدزاده با اشاره به این که صنعت لوازم خانگی در همه قسمت‌های زنجیره ارزش از پیچیدگی‌های خاصی برخوردار است، گفت: به رغم برخی مخالفت‌ها خط تولید یخچال نوفراست را در الکترواستیل ایجاد و به تولید این مدل یخچال با هدف بی نیاز کردن کشور از واردات در این بخش پرداختیم.

وی با یادآوری این که در آتش سوزی ۱۵ فروردین الکترواستیل خط تولید ما با خاک یکسان شداما بلافاصله مدیریت بحران در این مرکز تشکیل شد، ابراز داشت: این کارخانه امروز در جای قبلی خود به چرخه تولید بازگشته و در این راه در انتظار کمک‌های دولتی نماندیم. در آماده سازی برای ساخت کارخانه بیش از دو هزار و اندی ضایعات فلزی منتقل شد.

کارخانه الکترواستیل پس از آتش‌سوزی در محل گذشته و مدرن‌ترین شکل ساخته شد، موضوعی بود که محمدزاده درر ادامه به ان اشاره داشت و گفت: پروژه توسعه الکترو استیل با ظرفیت تولید ماشین لباسشویی، اسپلیت و … در دستور کار ما قرار دارد.

به اعتقاد وی، با خاموش شدن یک چراغ کارخانه، چندین چراغ خانه خاموش خواهد شد و شرکت الکترواستیل از ۵۰ سال قبل با تولید محصولات صنعتی از قبیل یخچال و فریزرهای ویترینی، انواع آبسردکن و شیر سردکن، سردخانه‌ها و کانکس‌های سردخانه‌دار تاسیس شده و تلاش دارد این اتفاق برای کارکنان این مجموعه اتفاق نیفتد./آهام ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا