اخباربرگزیدهاقتصاداقتصاد و تجارتبازارتجارتشرکتهاصنعت و معدنلوازم خانگی

امرسان، یکه‌تاز در بهترین کیفیت و قیمت یخچال ایرانی

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد،شرکت صنایع امرسان در سال ۱۳۶۰ توسط سلطان حسین فتاحی تاسیس شد و تا سال ۱۳۶۶ به تولید فریزرهای خانگی اشتغال داشت. خط تولید اولین یخچال فریزر ۱۶ فوت با طراحی جدید در سال ۱۳۶۶ به مرحله بهره‌برداری رسید.

ویژگی های منحصر به فرد این محصول در طراحی بدنه و سیستم تبرید، آن را به یکی از پر فروش ترین یخچال فریزرهای داخلی تبدیل نمود. با توجه به نیازهای بازار، یخچال فریزرهای ۱۸ فوت و ۲۰ فوت امرسان طراحی و به مرحله تولید رسیدند. 

شرکت امرسان از همان ابتدای کار خود در سال ۱۳۶۰ که توسط سلطان حسین فتحی تأسیس شد کار خود را در زمینه تولید یخچال ایرانی آغاز نمود و همیشه تلاش براش کاهش قیمت یخچال ایرانی در کنار افزایش کیفیت آن سرلوحه اصلی این شرکت به‌حساب می‌آمد.

ویژگی‌هایی که در زمان ساخت این یخچال مورد توجه قرار می‌گرفت باعث شد تا در مدت کوتاهی به یکی از پرفروش‌ترین یخچال و فریزرهای ایرانی تبدیل شود و برای سال‌ها به‌عنوان پرفروش‌ترین یخچال ایرانی شناخته شود.

در سال ۱۳۸۳ نیز اولین یخچال فریزر هوشمند کاملاً ایرانی با بروزترین تکنولوژی‌های روز دنیا توسط امرسان تولید و عرضه شد تا همواره نام این برند بر سر زبان‌ها باشد زیرا توانسته در کنار کیفیت بسیار بالا و انحصاری محصولات قیمت یخچال ایرانی را نیز تا حد بسیار قابل قبولی کاهش دهد.

در شرکت امرسان شما می‌توانید از ساده‌ترین یخچال‌ها تا هوشمندترین آن‌ها را ملاحظه فرمایید و مطمئن باشید که قیمت یخچال ایرانی امرسان همواره به نفع مشتریان خواهد بود و این شما هستید که انتخاب خواهید کرد چه طرح و نقشی را با چه کیفیتی در اختیار داشته باشید.

یخچال فریزر امرسان طرح ساده و زیبا، یخچال فریزر دوقلو امرسان، فریزر در پایین، فریزر در بالا، یخچال ساید بای ساید امرسان از محصولاتی است که امرسان آن را تولید می‌کند.

یخچال فریزر امرسان از سال ۱۳۹۳ توانست تا درجه کیفی و مصرفی A++ را به خود اختصاص دهد تا برای اولین بار در ایران این درجه از مصرف انرژی را تولید نماید اما بازهم با این اوصاف امرسان دست از تلاش نکشیده و در سال ۱۳۹۵ با بهبود کیفیت مصرف انرژی توانست این میزان را به درجه مصرفی A+++ برساند تا افتخاری دیگر برای کشورمان به ارمغان آورد.

سرویس خبری: اخبار صنایع لوازم خانگی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا