اقتصاداقتصاد و تجارتاهم اخبارتجارتشرکتهاصنعت و معدنصنعت ومعدنعلم و فناوریفن آوری و ارتباطاتنمایشگاه هانمایشگاه و رویدادتجاریهمایش و نمایشگاهویدئوچند رسانه ایگفتگو و مصاحبه

شریک تجاری شرکت یکتانت: محدودیت در اینترنت چالش کسب و کارهای دیجیتالی است+ویدئو

امیرحسین بیگی گفت: برخی از شرکت‌ها در فضای اینستاگرام و تلگرام فعالیت دارند اختلالات اینترنت و فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی محدودیت‌هایی برای کسب و کار آنها ایجاد نموده است.

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد(تولید آنلاین)، امیرحسین بیگی شریک تجاری شرکت یکتانت در حاشیه بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ در خصوص فعالیت این مجموعه گفت: یکتانت هلدینگی با ۸ زیرمجموعه است که به عنوان بزرگترین شرکت در حوزه تبلیغات دیجیتال با ۶ سال سابقه فعالیت دارد.

بیگی بزرگترین چالش این صنعت را محدودیت اینترنت نام برد و بیان کرد : با توجه به اینکه برخی از شرکت‌ها در فضای اینستاگرام و تلگرام فعالیت داشتند اختلالات اینترنت و فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی محدودیت‌هایی برای کسب و کار آنها ایجاد نمود که باعث محدود کردن همکاری با یکتانت شد.

وی عنوان کرد: نمایشگاه امسال را از لحاظ کیفی قابل قبول بود ولی وجود محدودیت در اینترنت مراجعه شرکت‌ها را برای تبلیغات دیجیتالی کاهش داده که این موضوع از رونق نمایشگاه کاسته است.

بیگی در پایان گفت: با توجه به اتفاقاتی که طی ماه‌های گذشته رخ داده است سعی بر بهبود بهره‌وری در تبلیغات فضای مجازی داشتیم و از شرکت‌ها درخواست داریم برای رونق کسب و کارشان به تبلیغات آنلاین و فضای دیجیتال اعتماد کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا