اخبار تصویریاخباربرگزیدهاقتصاداقتصاد و تجارتاهم اخبارتجارتتشکلهاتولید+شرکتهاصنعت و معدنصنعت ومعدنکشاورزی و صنایع غذاییکشاورزی وصنایع غذایی

انجمن صنفی کارفرمایی صنایع گلوکز، نشاسته و مشتقات آن هیئت مدیره خود را شناخت

انتخاب هیئت مدیره انجمن صنفی و صنعتی صنایع گلوکز نشاسته و مشتقات آن، روز دوشنبه ۲بهمن ماه با حضور نمایندگان قانونی وزارت تعاون و اتاق بازرگانی ایران و با حضور ۳۷ نفر از ۴۰ عضو برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد(تولیدآنلاین)، مجمع عمومی عادی این انجمن صنفی در اتاق بازرگانی ایران تشکیل جلسه داد. در ابتدا دبیر انجمن به ارائه گزارشی از ظرفیت ها و عملکرد اعضا پرداخت، سپس محمدرضا عرب زاده و علی پاکدامن از اعضای هیئت مدیره و مجتبی جعفرپیشه بازرس انجمن به ترتیب به ارائه فعالیت های هیئت مدیره در رابطه با بازنگری و بهبود استانداردهای ملی و تلاش برای تصویب استاندارد ملی مالتودکسترین و سپس بررسی صورت مالی انجمن پرداختند.



در ادامه طبق شرایط اساسنامه و در حضور نمایندگان قانونی رای گیری برای هئیت مدیره جدید برگزار شد که پس از شمارش آراء نتیجه آن به شرح زیر اعلام شد: محسن کشتکاران رئیس هیات مدیره، محمدرضا عرب‌زاده نایب رئیس، سیدعلی پاکدامن خزانه دار و عضواصلی، سیدمحمدتقی نقوی عضو اصلی، کمال الدین بایرامی عضو اصلی، علی کشتکاران عضو اصلی سعید امینی عضو اصلی شدند و محمدرسول مصائبی مجدد در سمت دبیر انجمن ابقا شد.

بر اساس این گزارش، امیر حسین صداقی، محمدرضا هدائیان و امیرمحمد جلیلی پور به عنوان اعضای علی البدل و مجتبی جعفر پیشه بازرس اصلی و سید مهدی موسوی به عنوان بازرس علی البدل برگزیده شدند.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا