اخباربرگزیدهاهم اخباربازارشرکتهاصنعت و معدنصنعت ومعدنکشاورزی و صنایع غذاییکشاورزی وصنایع غذایی

برنج ایرانی را ارزان بخرید

شرکت طبیعت در جشنواره شالیزار ایرانی، برنج ایرانی را ارزان تر از سال گذشته عرضه می کند.

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد(تولید آنلاین)، جشنواره شالیزار ایرانی طبیعت برای اولین بار در کشور برگزار می شود و در این جشنواره برنج هاشمی ممتاز حتی ارزان تر از سال گذشته به فروش می رسد.

براساس این گزارش تولید برنج در سالجاری نسبت به سال گذشته شرایط مطلوب تری داشته و با افزایش تولید این محصول مواجه بوده ایم در نتیجه این امر قیمت برنج ایرانی کاهش یافته است.

در چنین شرایطی، خریداران عمده برنج می توانند با کاهش حاشیه سود خود برنج را با قیمت پایین تر به مردم عرضه کنند که شرکت طبیعت دست به چنین اقدامی زده است.

طبیعت با راه اندازی تعداد زیادی مرکز خرید در مناطق برداشت برنج اقدام به خرید مستقیم این محصول از کشاورزان و عرضه آن به فروشگاه های زنجیره ای سراسر کشور کرده است که بدین ترتیب با حذف واسطه ها و دلالان کاهش قیمت محصول اتفاق می افتد.

براین اساس برنج هاشمی با کیفیت بالا و قیمت پایین به دست مصرف کننده می رسد. قیمت این نوع برنج در فروشگاه زنجیره ای سراسر کشور حدود ۸۰ هزار تومان در هرکیلوگرم است که حدودا نصف قیمت سال گذشته (حدود ۱۵۰ هزار تومان در هرکیلوگرم) است.

از سوی دیگر کشاورزان از این اقدام شرکت طبیعت کاملا رضایت دارند چرا که باعث شده بسیاری از مشکلات پیش آمده برای آنان تسهیل شود .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا