اخباربرگزیدهاقتصاداقتصاد و تجارتاهم اخبارتجارتتولید دانش بنیانشرکتهاصادرات و وارداتصادرات و وارداتصنعت و معدنصنعت ومعدننمایشگاه و رویدادتجاریگردشگری

برگزاری دومین نمایشگاه اختصاصی اوراسیا در تهران

دومین نمایشگاه اختصاصی اوراسیا از ۱۳ آذر ماه با حضور شرکت‌های ایرانی و کشور‌های عضو اتحادیه اقتصادی اوراسیا در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد (تولید آنلاین)، جعفری، مجری دومین نمایشگاه اختصاصی اوراسیا گفت: نمایشگاه اوراسیا به مدت ۴ روز از ۱۳ تا ۱۶ آذر ماه در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار میشود. ۱۰۰ شرکت ایرانی صادراتی در حوزه‌های انرژی، نفت، گاز و پتروشیمی، محصولات کشاورزی، خودرو، مناطق آزاد، صنعت، دانش بنیان و … شرکت می کنند.

وی در ادامه افزود: در این دور از نمایشگاه شرکت‌هایی از کشور‌ها روسیه، ارمنستان، قزاقستان در قالب پاویون‌ و غرفه های اختصاصی حضور دارند. هیئت تجاری از کشور‌های قرقیزستان و بلاروس از نمایشگاه بازدید می‌کنند.

مجری نمایشگاه دور دوم اوراسیا خاطر نشان کرد: در حاشیه نمایشگاه همایش‌های تخصصی نیز در خصوص موضوعات تجاری و زیرساختی از جمله حمل و نقل، مسائل پولی و بانکی، گمرکی، موافقت‌نامه‌های تجاری، همکاری‌های علمی، گردشگری و دانش بنیان برگزار می‌شود.

وی گفت: برای روز سوم برنامه ریزی شده تا نشست‌هایی رو در‌ رو بین تجار داخلی و تجار خارجی برگزار شود./صداوسیما

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا