اخباربرگزیدهاقتصاداقتصاد و تجارتتجارتتولید دانش بنیانشرکتهاصنعت و معدنصنعت ومعدنعلم و فناوریفن آوری و ارتباطات

برگزاری کمپ ملی فروش محصولات دانش‌بنیان در پارک فناوری پردیس

کمپ ملی فروش محصولات دانش‌بنیان با هدف بررسی قواعد تجاری‌سازی محصولات دانش‌بنیان در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد(تولیدآنلاین)، محمدرضا نظری، مدرس دانشگاه برکلی کالیفرنیا، مشاور مدیریت دانش گروه مپنا و مربی اولین کمپ ملی فروش پارک فناوری پردیس زمان برگزاری رویداد کمپ ملی فروش محصولات دانش‌بنیان را از ۲۹ آذر ماه جاری در پارک فناوری پردیس دانست و گفت: در این رویداد قواعد راهبردی و تاکتیک‌های کلیدی به بازار رساندن کالا و خدمات دانش‌بنیان مورد بحث قرار می‌گیرد.

نظری با اشاره به اهمیت برگزاری این دوره، گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان مدیون ابتکاری فناورانه هستند و در کنار آن، ابتکارات و نوآوری در حوزه تجاری‌سازی محصولات خدماتی و ورود به بازار امری ضروری است.

وی افزود: در اولین کمپ ملی فروش پارک فناوری پردیس، تلاش داریم تا نوآوری را در حوزه فناوری و در حوزه کسب و کار ترکیب کرده تا یک شرکت موفق پایدار ملی و بین‌المللی خوب داشته باشیم.

نظری درباره محتوای این کمپ آموزشی نیز، گفت: آموزش قواعد راهبردی و تاکتیک‌های کلیدی به بازار رساندن کالا و خدمات دانش‌بنیان و بحث و تبادل نظر درباره پیشبرد اهداف بخش فروش در شرکت‌های دانش‌بنیان و نوپا از برنامه‌های این دوره است.

اولین کمپ ملی فروش پارک فناوری پردیس شامل روزانه ۹ ساعت آموزش، تمرین، کارگروهی و مربیگری برای محصولات شرکت‌های حاضر در این کمپ خواهد بود که پارک فناوری پردیس درآن به دنبال کشف و اجرای راه‌حل‌هایی خلاقانه در سازمان که فروش و توسعه سازمان را تضمین می‌کند، خواهد بود.

به نقل از روابط عمومی پارک فناوری پردیس، این رویداد از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی از طریق تخصیص یارانه آموزشی برای شرکت‌های دانش‎‌بنیان به میزان ۴۵ درصد تخفیف در هزینه ثبت‌نام حمایت شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا