اخباربرگزیدهاقتصاداقتصاد و تجارتانرژیاهم اخبارتجارتتشکلهاصادرات و وارداتصنعت و معدننمایشگاه و رویدادتجاری

بزرگترین رویداد صنعت پلاستیک خاورمیانه افتتاح شد

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد”تولیدآنلاین”، مراسم افتتاحیه نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست صبح امروز ۲۱ شهریور ماه با حضور مرتضی شاهمیرزایی معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی و جمعی فعالان صنعت پلیمر و پتروشیمی برگزار شد.

۶۱۰ شرکت در فعال در صنایع پلیمر، پلاستیک و تجهیزات وابسته در پنج گروه مواد اولیه، کالاهای ساخته و نیمه‌ساخته، ماشین‌آلات، تجهیزات و خدمات و مؤسسات مالی در فضایی به مساحت ۶۵ هزار متر مربع در ۱۵ سالن به اضافه فضای باز از آخرین محصولات، دستاوردها و نوآوری های خود رونمایی می کنند.

همچنین ۱۰ شرکت خارجی به همراه هیئت هایی از کشورهای افغانستان، ترکیه، تونس، سوریه، اذربایجان، قزاقستان، پاکستان، صربستان، بوسنی، روسیه، قطر، عمان، عراق، تاجیکستان، ارمنستان، اسپانیا، برزیل، لبنان و تاتارستان روسیه در این دوره رویداد ایران پلاست حضور دارند.

نمایشگاه بین المللی ایران پلاست که بزرگترین رویداد صنعت پلاستیک در منطقه خاورمیانه به شمار می رود به دنبال فراهم کردن زمینه ای برای رونق بازار صنایع پلاستیک داخلی و تسهیل روند بازاریابی جهانی و حضور این بخش از صنعت کشور در بازارهای جهانی است.

گفتنی است؛ این نمایشگاه از امروز به مدت ۴ روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران میزبان بازدیدکنندگان و علاقه مندان است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا