اقتصاداقتصاد و تجارتاهم اخبارتجارتشرکتهاصنعت و معدنصنعت ومعدنعلم و فناوریفن آوری و ارتباطاتنمایشگاه هانمایشگاه و رویدادتجاریهمایش و نمایشگاهویدئوچند رسانه ایگفتگو و مصاحبه

بنیانگذار و مدیرعامل شرکت تریبون: پایداری اینترنت کمترین خواسته کسب و کارهای اینترنتی است+ویدئو

آرمان صفایی گفت: ما از مسئولین نه انتظار حمایت داریم و نه دخالت فقط به عنوان یک کسب و کار اینترنتی، پایداری اینترنت کمترین خواسته ما است.

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد(تولیدآنلاین)، آرمان صفایی بنیانگذار و مدیرعامل شرکت تریبون در حاشیه بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی الکامپ در خصوص فعالیت این شرکت به خبرنگار ما گفت: تریبون پلتفرم ارتباط بین رسانه‌ها و کسب و کارها و در واقع تریبونی برای رساندن صدای بخش خصوصی کشور از طریق رسانه به مخاطبانشان است که هم از جهت آگاهی از برندشان انجام می‌پذیرد و هم به ارتقا جایگاهشان در گوگل کمک می‌کند.

صفایی در ادامه افزود: تسهیل، تسریع و تنوع بیشتر را در این ارتباط ایجاد نموده‌ایم. ۳۰هزار رسانه در اختیار کسب و کارها قرار دارد تا بدون واسطه با تیم بازرگانی آن رسانه در ارتباط باشند و خبر خود را با تایید سردبیر در آن رسانه منتشر کنند.

وی بیان کرد: از خبرگزاری‌های بزرگ تا سایت‌های خبری کوچک، چه به زبان فارسی و یا زبان خارجی در این مجموعه هستند.

این کارآفرین کمبود نیروی انسانی متخصص را یکی از چالش‌های این صنعت برشمرد و گفت: هر چالشی که در اقتصاد کلان وجود دارد در حوزه اقتصاد دیجیتال نیز موجود است و هرچه نبض اقتصاد دیجیتال به کندی بزند بر کسب و کارهای B2B تاثیر می‌گذارد.

مدیرعامل شرکت تریبون در ادامه خاطرنشان کرد: ما از مسئولین نه انتظار حمایت داریم و نه دخالت فقط به عنوان یک کسب و کار اینترنتی، پایداری اینترنت کمترین خواسته است.

وی نمایشگاه امسال را نسبت به اخرین دوره برگزاری ضعیف ارزیابی نمود و گفت: عدم استقبال هم از جهت شرکت کنندگان و هم بازدیدکنندگان به دلیل مسائل سال گذشته قابل توجیه است که امیدواریم سال بعد بهتر باشد.

صفایی در پایان عنوان کرد: با بیش از ۲۰هزار کسب و کار در ارتباط هستیم تا اخبارشان را از طریق رسانه‌ها پوشش دهیم که این موضوع منجر به درآمدزایی بیشتر، استقلال و حفظ خط مشی رسانه‌ها می‌شود و امید داریم تا تریبون به استقلال مالی رسانه‌ها کمک بیشتری بکند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا