اخباربرگزیدهاستان هااقتصاداقتصاد و تجارتتجارتخراسان رضویشرکتهاصنایع معدنیصنعت و معدنصنعت ومعدن

به دنبال تداوم رشد تولید پایدار در فولاد سنگان؛جابجایی رکوردهای تولید سالانه و روزانه

کارکنان شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان موفق به ثبت رکورد ۱۹۰۲۰ تن تولید روزانه کنسانتره در ابتدای ۱۴۰۳ شدند تا در اوایل سال جاری یک رکورد فوق‌العاده در تولید روزانه را به ثبت برسانند.

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد(تولید و اقتصاد)، فولاد سنگان سال ۱۴۰۳ را با تحقق رکورد جدید تولید روزانه کنسانتره در تاریخ ۱۷ فروردین ماه جاری آغاز کرد. این شرکت در سال «جهش تولید با مشارکت مردم» در حالی این رکورد را محقق نمود که آخرین رکورد تولید روزانه کنسانتره را در ۱۳ آذرماه ۱۴۰۱ و به مقدار ۱۸ هزار ۷۷۰ تن تن به ثبت رسانده بود. همچنین تلاشگران این شرکت در پایان سال ١۴٠٢ موفق شدند، با تولید بیش از چهار میلیون تن کنسانتره رکورد جدید در تولید سالیانه را به ثبت برسانند و رکورد قبلی سال ۱۴۰۱ را ۳۴ درصد ارتقا دهند.

بنابراین گزارش، در سالی که، به نام جهش تولید نامگذاری شده است، این رکورد به عنوان اولین دستاورد برای پیشبرد اهداف اقتصادی و انتفاع حداکثری با حمایت و مشارکت مردم به شمار می رود.

فولاد سنگان و مجموعه کارکنان این شرکت صنعتی- معدنی در شمال شرق کشور، تمامی عزم خود را برای کسب دستاوردها و تحقق اهداف برنامه‌ریزی شده در جهت تولید پایدار به کار گرفته‌اند که نمونه آن ثبت رکورد تولید روزانه کنسانتره در ابتدای سال ۱۴۰۳ می باشد./ایلنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا