اقتصاداقتصاد و تجارتاهم اخبارتجارتتشکلهاتولید+صنعت و معدنصنعت ومعدن

سیدعلی لطفی زاده در نامه ای به اعضای هیئت رئیسه اتاق ایران؛ تاکید بر اجرای مصوبه شورای نظارت + نامه

شورای نظارت بر اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در نامه ای به اعضای هیئت رئیسه اتاق ایران: بر اجرای مصوبه شورای نظارت تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد(تولید آنلاین)، متن نامه به شرح زیر است:

عطف به نامه‌های شماره ۱۰/۱/۸۹۶۴/ص مورخه ۱۴۰۲/۹/۷ و شماره ۱۰/۱/۹۰۸۴/ص مورخه ۱۴۰۲/۹/۱۱ در خصوص انتخابات هیات رئیسه اتاق ایران به اطلاع می‌رساند مطابق تبصره ۲ بند ۲-۲-۵ آیین‌نامه تشکیل و نحوه فعالیت هیات نمایندگان اتاق ایران و اتاقهای شهرستان؛ مدت ماموریت انجمن از زمان تشکیل تا یک هفته بعد از انتخابات هیات رئیسه اتاق ایران خواهد بود و بعد از آن مأموریتش به پایان می‌رسد. نظر به اینکه نهاد حقوقی بطلان نسبت به انتخابات رئیس اتاق واجد اثر قهقرایی است و انتخابات جدید موضوع بند (۳-۵) آئین‌نامه مزبور از امر حاضر خروجی موضوعی دارد، مجددا به آگاهی می‌رساند؛ ماموریت انجمن کماکان برقرار بوده و تصریح به آن در مصوبه شورای عالی نظارت نیز از باب تاکید بر استمرار فعالیت، روشن و فاقد هرگونه ابهامی جهت اجرای آن است.
شایان توجه آنکه؛ تکلیف به تمدید مدت ماموریت انجمن نظارت نیز حکمی معطوف به اراده شورای عالی نظارت است، از این حیث نیز هرگونه تغییر در مفاد حکم مزبور مستلزم تجلی اراده همان شورا می‌باشد. از این رو ضمن تاکید بر شفافیت و لازم‌الاجرا بودن مصوبه شورای عالی نظارت، این دبیرخانه آماده همکاری‌های بعدی با اتاق ایران در راستای اجرای مصوبه مورخه ۱۴۰۲/۸/۱ شورای مذکور طبق برنامه و زمان‌بندی ابلاغی از سوی انجمن نظارت می‌باشد.
بدیهی است هرگونه اخلال در روند انتخابات مربوطه ( از طرقی همچون؛ ارسال پیامکهای خلاف واقع و نیز صدور مکاتبات فاقد وجاهت، مغایر با تصمیمات انجمن نظارت) که موجبات تشویش اذهان، تشکیک در اراده ذینفعان و تضییع حقوق اشخاص را فراهم آورد، منصرف از حقوق قانونی هر ذینفع جهت پیگیری های قضایی، برای این دبیرخانه نیز امکان پیگیری‌های قانونی را فراهم خواهد داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا