اخباربرگزیدهاقتصاداقتصاد و تجارتتجارتصنعت و معدنصنعت ومعدنعلم و فناوریفن آوری و ارتباطاتنمایشگاه و رویدادتجاری

توسعه آزمایشگاه تحقیقاتی و ارزیابی نسل پنجم شبکه‌های مخابراتی

در حاشیه برگزاری نمایشگاه تلکام تفاهم‌نامه همکاری بین پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICT) و ستاد توسعه فناوری‌های اتصال‌پذیری و ارتباطات معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری به امضا رسید.

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد(تولیدآنلاین)، در حاشیه نمایشگاه تلکام که در مرکز نمایشگاه بین‌المللی تهران در حال برگزاری است، پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات و ستاد توسعه فناوری‌های اتصال‌پذیری و ارتباطات معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری با حضور روح‌الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهوری ۳ تفاهم‌نامه همکاری را به امضا رساندند.

این تفاهم‌نامه‌ها در سه محور «توسعه آزمایشگاه تحقیقاتی و ارزیابی نسل پنجم شبکه‌های مخابراتی»، «ارائه گرنت پژوهشی» و «ارائه خدمات مشاوره و نظارت بر طرح‌های پژوهشی» است که ما بین پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات و ستاد توسعه فناوری‌های اتصال‌پذیری و ارتباطات معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری به امضا رسید.

به نقل از پژوهشگاه ارتباطات وفناوری اطلاعات، معرفی فعالان زیست‌بوم شامل پژوهشگران، هسته‌های پژوهشی دانشگاهی و شرکت‌های دانش‌بنیان جهت دریافت خدمات از پژوهشگاه ICT و مشارکت در تامین مالی حمایت از پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی و طرح‌های پژوهشی در قالب فرصت مطالعاتی و دانش‌پژوهان پسا دکتری از جمله مواردی است که در این تفاهم‌نامه ذکر شده است.

بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال (تلکام) از روز شنبه، ۲ دی ماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی آغاز به کار کرده و تا ۵ دی‌ماه ادامه دارد./ایسنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا