اخباربرگزیدهاقتصاداقتصاد بین المللجامعه و سلامتمحیط زیست

تولید و عرضه گرافن زیست‌سازگار

مدیرعامل شرکت هیدروگراف کلین پاور (HydroGraph Clean Power) از علاقه این شرکت به تولید گرافن به صورت زیست‌سازگار و مقرون به صرفه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد، استوارت جارا اعلام کرد که این شرکت به دنبال تولید گرافن با خلوص بالا، هیدروژن و سایر مواد راهبردی است.

به گفته وی، طی سه ماهه گذشته، علاقه قابل توجهی از طرف مشتریان برای گرافن و هیدروژن وجود داشته است. این شرکت با بیش از ۵۵ مشتری، وارد ۲۳ توافق‌نامه عدم افشا (NDA) و توافق نامه‌های آزمایش شده است که بیش از ۲۰ برنامه مختلف را پوشش می‌دهد.

علاوه بر این، ۲۰ مشتری در حال حاضر در حال انجام آزمایشات مربوط به گرافن در محصولات نهایی خود هستند. مصرف‌کنندگان گرافن شرکت هیدروگراف کلین پاور شامل برخی از بزرگترین شرکت‌های چند ملیتی انرژی، روغن و روان‌کننده در جهان و همچنین پلاستیک و شرکت‌های کامپوزیتی است.

کار مشترک با مشتریان و شرکا برای اثبات اثربخشی و عملکرد گرافن شرکت هیدروگراف کلین پاور در حال انجام است. برخی از نمونه‌های آزمایشی موفق شامل افزایش ۴۷ درصدی نرخ پذیرش شارژ در باتری‌های اسید سرب، کاهش ۸۰ درصدی سایش قطعات مکانیکی در روان‌کننده‌های مبتنی بر گرافن و افزایش ۲۷ ٪ در استحکام فشاری سیمان است.

شرکت هیدروگراف کلین پاور به دنبال ارائه نتایج استفاده از گرافن در حوزه‌های مختلف از جمله رزین، کامپوزیت، ترموپلاستیک، روان‌کننده، مواد ضد استاتیک و ضد خوردگی است.

فرآیند انفجار هایپریون (Hyperion) ثبت شده این شرکت به‌دلیل مصرف کم انرژی و عدم انتشار گازهای گلخانه‌ای، گرافن با کیفیت بالا را با هزینه کمتر و روشی سازگار با محیط زیست ارائه می‌دهد. هیدروگراف کلین پاور، گرافن و مواد دیگر را با استفاده از فناوری خود یعنی سیستم انفجار هایپریون، تولید می‌کند. این فناوری برای مقیاس تجاری ایده‌آل است.

شرکت هیدروگراف کلین پاور به‌طور فعال فرآیند اختصاصی و انحصاری خود را برای تولید گرافن، هیدروژن و سایر مواد راهبردی با قیمتی رقابتی و اثرات منفی زیست‌محیطی اندک تجاری‌سازی کرده است.

محصولات این خط تولید جدید شامل گرافن فراکتال استاندارد، یک ماده افزودنی است که برای افزایش استحکام، مقاومت در برابر آب، انعطاف‌پذیری، رسانایی الکتریکی استفاده می‌شود و «گرافن واکنشی» محصول اختصاصی دیگر این شرکت با ویژگی‌های منحصر به فرد است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا