اخباربرگزیدهاقتصاداقتصاد و تجارتاهم اخبارتجارتخودروشرکتهاصنعت و معدنصنعت ومعدن

جریمه ۵ هزار میلیارد تومانی بهمن خودرو

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: تخلف شرکت بهمن موتور در خصوص گرانفروشی خودرو احراز شده و این شرکت خودروسازی به بیش از ۵ هزار میلیارد تومان پرداخت خسارت محکوم شده است.

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد(تولیدآنلاین)، احمد اصانلو رئیس سازمان تعزیرات حکومتی افزود: شرکت خودرویی که برخی از خبرنگاران و بویژه صداوسیما پیگیر تخلف آن بود با ورود سازمان تعزیرات حکومتی و همکاری سازمان حمایت رای بدوی آن صادر شد.

وی ادامه داد: دادگاه تجدیدنظر نیز این رای را تأیید کرد و شرکت بهمن خودرو محکومیتش احراز شد، اما میزان مجازات آن اصلاح شده به‌طوری‌که این شرکت خودروسازی به بیش از ۵ هزار میلیارد تومان پرداخت خسارت محکوم شده است.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی با بیان اینکه به ماجرای احتکار برخی خودروسازان نیز ورود کردیم گفت: آقایان خودروساز ادعایی داشتند که مشکلاتی را در خصوص قطعات دارند، اما وقتی ما ورود کردیم مشخص شد که این مشکل را می‌توانند خودروسازان حل کنند و به همین خاطر بود که آن‌ها قطعات را تامین و خودرو‌ها را وارد بازار کردند.

اصانلو افزود: رویکرد این سازمان از پشت میز نشستن‌ها و منتظر ماندن برای گزارشات خرد و غیرموثر بر نظارت‌های بازار به سمت رویکرد‌های میدانی و مطالبه‌گری از نهاد‌ها حرکت کرده است، به‌طوری‌که ما در این مطالبه گری‌ها با حضور روسای شعب و قضات به تخلفات رسیدگی می‌کنیم./صداوسیما

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا