اقتصاداقتصاد و تجارتتشکلهاسیاسیصنعت و معدنصنعت ومعدن

در واپسین دقایق انتخابات اتاق ایران/ حسین سلاح ورزی از فرج اله معماری حمایت کرد

حسین سلاح ورزی رئیس اتاق بازرگانی ایران در پیامی به هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران حمایت خود از فرج الله معماری را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد(تولیدآنلاین)، حسین سلاح ورزی رئیس اتاق بازرگانی ایران در پیامی به هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران حمایت خود از فرج الله معماری کارآفرین خوشنام و صنعتگر موفق را اعلام کرد.

متن پیام به شرح زیر است.

اعضا محترم هییت نمایندگان اتاق ایران
با سلام

اتاق ایران در عبور از یک پیچ تاریخی دشوار، فرصتی دوباره برای یادآوری جایگاه بخش خصوصی به سایر ذینفعان اقتصاد کشور یافته است.

تصمیم و رای مشابه و مشترک شورای روسای اتاق‌های سراسر کشور، ائتلاف تشکل‌های اتاق ایران و اعضا اتاق تهران (ائتلاف فردا) به جناب آقای فرج اله معماری کارآفرین خوشنام و صنعتگر موفق ، نویدبخش اجماعی است که اتاق ایران بیش از همیشه بدان نیاز دارد.
این اجماع، حامل پیامی روشن به کسانی است که در ماه های اخیر تلاش کردند با توسل به هر ابزاری و به هر روشی، به همصدایی ۱۴۰ ساله اتاق ایران خدشه وارد کنند.

اینجانب ضمن قدردانی از یکایک اعضای محترم هیات نمایندگان برای مشارکت در این انتخابات، از این اجماع و اشتراک نظر حمایت کرده و امیدوارم که جناب آقای معماری بتواند به پشتوانه رای بالای شما، نماینده شایسته و پرقدرتی برای مطالبات بخش خصوصی باشد.

ارادت باقیست
حسین سلاح‌ورزی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا