اخباربرگزیدهاقتصاداقتصاد و تجارتبازارتجارتحمل و نقلخودروشرکتهاصادرات و وارداتصادرات و وارداتصنعت و معدن

وزیر صمت : آغاز عرضه خودروهای وارداتی/ مردم حوصله کنند

وزیر صمت گفت: عرضه خودروهای وارداتی دارد آزاد می‌شود و تعهدات مربوط به آن تا پایان سال به اتمام خواهد رسید. در همین راستا تولید خودروهای داخلی و خودروهای مونتاژی افزایش داده شده است، به نظر من وضعیت خودرو خیلی خوب است

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد(تولیدآنلاین)،عباس علی‌آبادی وزیر صمت امروز در جمع خبرنگاران از وضعیت بازار خودرو گفت و تصریح کرد: بازار خودرو رو به بهبود است و شرایط خوبی دارد اما به هر حال عده‌ای در این بازار زندگی می‌کنند و به دنبال منافع خود هستند.

وی افزود: مردم باید صبر و حوصله داشته باشند، روندها رو به بهبود است و بدون تردید عرض می‌کنم که وضعیت خوبی برقرار خواهد شد.

وزیر صمت همچنین در مورد آخرین وضعیت واردات خودرو گفت: عرضه خودروهای وارداتی دارد آزاد می‌شود و تعهدات مربوط به آن تا پایان سال به اتمام خواهد رسید. در همین راستا تولید خودروهای داخلی و خودروهای مونتاژی افزایش داده شده است، به نظر من وضعیت خودرو خیلی خوب است منتهی عده‌ای که از این فضا سوء‌استفاده می‌کنند و دوست دارند کماکان خودروهای خود را با همان سودهای کلان و نجومی معامله کنند که منصفانه نیست.

علی‌آبادی درباره واردات خودروهای برقی گفت: خودروهای برقی هم در خانواده خودرویی کشور قرار دارند و عرضه آنها همزمان با خودروهای بنزینی در سامانه صورت می‌گیرد و مردم می توانند از میان آنها انتخاب کنند.

وی همچنین به سوالی در مورد واردات خودرو توسط جانبازان پاسخ داد و خاطرنشان کرد: واردات خودرو توسط جانبازان باید به صحن دولت رود و مصوب شود با توجه که این امر باید برای سال آینده صورت بگیرد نگرانی در مورد آن وجود ندارد./ایلنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا