اخباربرگزیدهاقتصاداقتصاد و تجارتاهم اخبارتجارتتولید دانش بنیاندارویی، آرایشی و بهداشتیشرکتهاصنعت و معدنصنعت ومعدنعلم و فناورینمایشگاه و رویدادتجاریویدئوچند رسانه ای

در فارماتِک روسیه ۲۰۲۳ چه گذشت؟

بیست و پنجمین نمایشگاه صنعت داروی روسیه موسوم به فارماتِک ۲۰۲۳ که از سی‌ام آبان در مسکو آغاز به کار کرده بود، پس از چهار روز، به ایستگاه پایانی خود رسید.

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد (تولید آنلاین)، در نمایشگاه امسال بیش از ۴۶۰ شرکت معتبر و فن‌آور صنعت دارو از ۲۳ کشور جهان از جمله چین، هندوستان، بلاروس، ایتالیا، آلمان، سوئیس، ترکیه، اسپانیا، کرواسی، اردن و آمریکا حضور داشتند.

انجمن سازندگان ماشین‌های دارویی ایران، شرکت دانش‌بنیان زرفارما، آروکو، فدکو، هوای ناب باران، صنایع نوآوران، نیتاورساز و شرکت آسا به عنوان نمایندگان ایران، آخرین دستاوردهای صنعت داروی کشورمان را در فارماتِک ۲۰۲۳، ارایه کردند.

محصولات شرکت‌های ایرانی بویژه تولیدات شرکت دانش بنیان زرفارما که برای اولین بار در این نمایشگاه ارائه می‌شد مورد توجه ویژه بازدید کنندگان قرار گرفت.

به اذعان شرکت‌کنندگان ایرانی، فارماتِک بستر مناسبی برای آشنایی و همکاری‌های تجاری و فن‌آورانه صنعت داروی ایران و روسیه فراهم آورد که پیگیری آن می تواند فرصت‌های جدید همکاری میان دو کشور را ایجاد کند./نورنیوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا