اخباربرگزیدهاقتصاداقتصاد و تجارتتجارتتشکلهاتولید دانش بنیانشرکتهاصنعت و معدنصنعت ومعدنعلم و فناوریفن آوری و ارتباطات

رئیس هیات مدیره انجمن سرمایه‌گذاری خطرپذیر مطرح کرد؛بازنگری بیشتری در آیین‌نامه هم‌سرمایه‌گذاری صورت بگیرد

رئیس هیات مدیره انجمن سرمایه‌گذاری خطرپذیر با اشاره به همراهی صندوق‌های پژوهش و فناوری در حوزه سرمایه‌گذاری خطرپذیر (VC)، گفت: شاید لازم باشد بازنگری بیشتری در آیین‌نامه هم‌سرمایه‌گذاری (صندوق نوآوری و شکوفایی و صندوق‌های پژوهش و فناوری) صورت بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد(تولید و اقتصاد)، دکتر محمدحسین سجادی نیری در نشست هم‌اندیشی رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی با مدیران عامل صندوق‌های پژوهش و فناوری که در محل صندوق نوآوری برگزار شد، تأکید کرد: نگاه صندوق نوآوری و شکوفایی و دکتر خیاطیان به صندوق‌های پژوهش و فناوری، حاکی از هم‎‌افزایی و همکاری با این صندوق‌ها است. البته به نظر می‌رسد ظرفیت هم‌افزایی بیشتری میان صندوق نوآوری و شکوفایی، انجمن سرمایه‌گذاری خطرپذیر (VC) و صندوق‌های پژوهش و فناوری وجود دارد.

وی افزود: معتقدم بخشی از بار بر زمین‌مانده در موضوع سرمایه‌گذاری خطرپذیر می‌تواند توسط صندوق‌های پژوهش و فناوری برداشته شود و شاید لازم باشد بازنگری بیشتری در آیین‌نامه هم‌سرمایه‌گذاری (صندوق نوآوری و شکوفایی و صندوق‌های پژوهش و فناوری) صورت بگیرد. قطعا صندوق‌های پژوهش و فناوری می‌توانند در این حوزه نقش‌آفرینی خوبی داشته باشند./ایسنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا