استان هااصفهانشرکتهاصنایع معدنیصنعت و معدن

رشد ۱۳۷ درصدی فروش در فولاد امیرکبیر کاشان

میزان فروش شرکت فولاد امیرکبیر کاشان در تیرماه امسال برابر با ۳,۰۹۰,۹۴۲ میلیون ریال بوده است که از این میزان سهم فروش در بازار داخلی برابر با ۲,۹۱۱,۷۰۹ میلیون ریال و فروش صادراتی نیز ۱۷۷,۹۴۸ میلیون ریال بوده؛ همچنین جمع درآمد ارائه خدمات نیز به میزان ۱۲۸۵ میلیون ریال شده است.

با نگاهی بر عملکرد شرکت فولاد امیرکبیر کاشان می بینیم که این شرکت در ۳ ماهه اول امسال درآمدی برابر با ۱۱,۶۷۵,۵۸۱ میلیون ریال داشته است که از این میزان، سهم بازار داخلی ۹,۹۲۹,۷۸۳ میلیون ریال و سهم بازار صادراتی نیز ۱,۶۳۸,۴۹۵ میلیون ریال بوده است. جمع درآمد ارائه خدمات نیز در این مدت ۱۰۷,۳۰۳ میلیون ریال به ثبت رسیده است.

در مجموع می‌توان گفت: شرکت فولاد امیرکبیر کاشان از ابتدای سال مالی تا انتهای تیرماه ۱۴۰۰ فروشی برابر با ۱۴,۷۶۶,۵۲۳ میلیون ریال داشته که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که عدد ۶,۲۲۲,۶۶۱ میلیون ریال به ثبت رسیده با رشد ۱۳۷ درصدی فروش همراه شده است.

همچنین شایان ذکر است میزان فروش داخلی در ۴ ماهه اول امسال ۱۲,۸۴۱,۴۹۲ میلیون ریال و فروش صادراتی نیز ۱,۸۱۶,۴۴۳ میلیون ریال بوده است. جمع درآمد ارائه خدمات نیز در این مدت ۱۰۸,۵۸۸ میلیون ریال به ثبت رسیده است.

طی مدت ۴ ماهه اول ۱۴۰۰ این شرکت توانسته است محصولات زیر را تولید کند:

محصول اسیدشویی: ۶۸ هزار و ۴۰۷ تن

محصول نورد سرد: ۶۷ هزار و ۵۹۹ تن

محصول گالوانیزه: ۴۳ هزار و ۳۹۹ تن

منبع: ایرانسین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا