اخباربرگزیدهاستان هااقتصاداقتصاد و تجارتاهم اخباربانک ، بورس وبیمهتجارتتشکلهاخوزستانصنعت و معدنصنعت ومعدن

رییس اتاق بازرگانی اهواز: واحدهای صنعتی خوزستان نیازمند حمایت دولت

محمد جواد امانی گفت: برخی واحدهای صنعتی استان به دلیل فشارهای مالیاتی کم کار شده اند که این موضوع باید به صورت جدی مورد توجه قرار بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد(تولید آنلاین)،محمد جواد امانی ، اظهار کرد: با توجه به شرایط واحدهای تولیدی در استان خوزستان، انتظار داریم از واحدها به منظور رشد تولید و توسعه اقتصادی حمایت شود نه اینکه سنگ جلوی پای تولیدکنندگان انداخته شود.

وی افزود: در استان خوزستان مسائلی از جمله مالیات و تامین اجتماعی مشکلاتی را برای صنعتگران ایجاد کرده است و در این زمینه باید راهکارهایی اندیشیده شود تا صنایع با مشکلات کمتری در این دو بخش مواجه شوند.

امانی با اشاره به ظرفیت بالای واحدهای تولیدی و صنایع استان در زمینه‌های مختلف عنوان کرد: صنایع کوچک در خوزستان، ظرفیت‌های زیادی در حوزه تولید و همچنین اشتغالزایی دارند که نیازمند توجه و حمایت دولت است اما سنگ‌اندازی‌ها پیش پای این واحدها باعث بروز مشکلات برای آن‌ها شده است.

وی با بیان اینکه انتظار داریم مدیران استان و کشور به کمک صنعتگران بیایند و مشکلات تولید را حل کنند، ادامه داد: اینکه در خوزستان صنعتگران و تولیدکنندگان گاهی مطالبات خود را با تاخیر حتی بیشتر از یکسال دریافت می‌کنند مساله‌ای است که فعالیت آن‌ها را با چالش مواجه می‌کند. در این زمینه باید مشکلات فعالان اقتصادی به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد تا آن‌ها توان فعالیت خود را از دست ندهند.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز خاطرنشان کرد: امیدواریم مسئولان با ارائه راهکارهایی در حوزه مالیاتی و دیگر بخش‌ها بتوانند به حمایت از تولید برآیند تا علاوه بر رشد تولید شاهد توسعه اقتصادی و همچنین ایجاد اشتغال بیشتر در واحدهای صنعتی استان باشیم./ایسنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا