اخباربرگزیدهاقتصاداقتصاد و تجارتانرژیتجارتخودروصادرات و وارداتصادرات و وارداتصنعت و معدنصنعت ومعدن

سفر هیات تجاری تایلند به ایران طی هفته جاری

سفیر تایلند در ایران با اشاره به سفر هیات تجاری این کشور به ایران در پایان این هفته، گفت: در این هیات، نمایندگان شرکت‌هایی در حوزه انرژی‌های پاک و تجدیدپذیر و ساخت موتورسیکلت حضور دارند.

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد(تولید آنلاین)، پیکیت بونساد، سفیر تایلند در ایران با حضور در اتاق بازرگانی ایران، با تأکید بر علاقه‌مندی کشورش برای افزایش حجم مبادلات تجاری با ایران، بیان کرد: اولویت کاری من تلاش برای یافتن راه‌های افزایش سطح همکاری‌های اقتصادی به ویژه میان بخش‌های خصوصی دو کشور است.

بونساد تأکید کرد: لازم است بین دو کشور چارچوب مشخصی درباره تبادل تجاری وجود داشته باشد. در زمینه نقل و انتقالات مالی نیز تایلند آماده است تا از روش‌های مختلف تجربه شده در ایران، استفاده کند.

وی گفت: ما می‌خواهیم از تجربه ایران در مراودات مالی با کشورهای دیگر استفاده کنیم و آن را به بخش خصوصی خود منتقل کنیم؛ چرا که در تایلند علاقه زیادی برای تجارت با ایران وجود دارد و ما مصمم هستیم تا سطح روابط تجاری خود با ایران را ارتقا دهیم.

بونساد، با اشاره به سفر هیأت تجاری تایلند به ایران در پایان این هفته، گفت: در این هیأت، نمایندگان شرکت‌هایی در حوزه انرژی‌های پاک و تجدیدپذیر و ساخت موتورسیکلت حضور دارند و بسیار علاقه‌مند برای دیدار با همتایان خود در ایران هستند و امیدواریم با همراهی اتاق ایران این فرصت فراهم شود./ایلنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا